Episode.15

1.1K 102 29
                                    

Taeyeon အခု အရမ္​းကို စိတ္​ညစ္​​ေနတယ္​...
​ေက်ာင္​းတက္​လဲ စာထဲစိတ္​မ၀င္​စား
Jessica နဲ႔ ႐ွိ​ေနရင္​လဲ ထံုထံုမိႈင္​းမိႈင္​း
႐ုပ္​နဲ႔နာမ္​နဲ႔မကပ္​​ျဖစ္​​ေနရျခင္​းက Tiffany သူ႔ကို လံုး၀အဆက္​အသြယ္​မလုပ္​တာ တစ္​ပတ္​ပင္​ ႐ွိ​ေန​ေလၿပီ...Tiffany အိမ္​ကို သြား​ေတာ့လဲ အိမ္​က​ေသာ့ခတ္​ထားသည္​။အလုပ္​ကို လိုက္​သြား​ေတာ့လဲ အလုပ္​ကို မလာတာ တစ္​ပတ္​​႐ွိၿပီတဲ့...သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း Choi Sooyoung ​ကို္​​ေမးဖို႔ရာက်​ေတာ့လဲ Sooyoung ကပါ company ကို မလာတာ Tiffany လိုပင္​......

Tae's mind:* ဟူးးးးး ဘယ္​​ေတြ သြား​ေနတာလဲ.? Fany ya! ဒီမွာ Tae လြမ္​းလြန္​းလို႔ ​ေသ​ေတာ့မယ္​😢. Miss Choi ပါ company ကို မလာတာဆို​ေတာ့ အလုပ္​ကိစၥ​ေတြနဲ႔ ခရီး​ေတြဘာ​ေတြမ်ား ထြက္​သြားတာလား.? Ph ဆက္​​ေတာ့လဲ စက္​ပိတ္​ထားတယ္​ ဘာ​ေတြမ်ားလုပ္​​ေနတာလဲ အခ်စ္​ရယ္​😔😔 *

Taeyeon တစ္​​ေယာက္​ စာသင္​ၿပီးလို႔ break - time အခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့ စားပြဲခံု​ေပၚ မ်က္​ႏွာႀကီး​ေမွာက္​ၿပီး ph screen ကို ငူငူႀကီး ​ေငးၾကည္​့​ေနတာကို ​ေဘးက Sica ျမင္​​ေနရတယ္​....

Sica - " Taengoo ဘာ​ျဖစ္​​ေနတာလဲ.? အခုတ​ေလာ နင္​ၾကည္​့ရတာ စိတ္​နဲ႔လူနဲ႔ မကပ္​သလိုပဲ ဘာလဲ.? နင္​့ခ်စ္​ခ်စ္​နဲ႔ အဆင္​မ​ေျပလို႔လား.? "

Tiffany မ်ား တစ္​ခုခု​ေျပာလိုက္​လို႔ Taeyeon မိႈင္​​ေနတယ္​ထင္​ၿပီး Sica စိုးရိမ္​စိတ္​နဲ႔ ​ေမးလိုက္​သည္​။

Tae - " မဟုတ္​ပါဘူးဟာ....ဒီတိုင္​း သူနဲ႔ မေတြ႔ရတာ ၾကာလို႔ပါ "

​ေျပာတုန္​း႐ွိ​ေသး Taeyeon လက္​ထဲက ph ​ေလးက ျမည္​လာသည္​။

Tae - " ဟာ..... Fany ဆီကပဲ😊😊 "

caller ID ကို ၾကည္​့ၿပီး ျပံဳးသြားတဲ့ Taeyeon ​ေၾကာင္​့ Sica သိလိုက္​ပါတယ္​....သူ႔အျပံဳး​ေလး​ေတြက သူအရမ္​းခ်စ္​ရတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေၾကာင္​့ပဲ ျဖစ္​မွာပဲ​ေလ....

ကိုယ္​ခ်စ္​တဲ့သူ မ်က္​ႏွာ​ေလး ျပံဳးသြားတာနဲ႔ ကိုယ္​ပါ လိုက္​ျပံဳးမိတဲ့အျဖစ္​က ခ်စ္​လြန္​းလို႔ ႐ူးသြားတာလား.?မစဥ္​းစားခ်င္​​ေတာ့...သူ႔အ​ေပၚ ကိုယ္​ခံယူထားတဲ့အခ်စ္​က အရာရာ သူ​ေလး​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေစဖို႔ပင္​.....

LOVE is PAIN!Where stories live. Discover now