#8

2.5K 68 2
                                    

Z pohledu Seleny:
"Co tady sakra děláš?!!" zakřičela jsem na Zayna.

"Sel? Všechno vpohodě?" zakřičel na mě zezhora Justin.

"J-jo jasně!" křikla jsem zpět. Pak bylo slyšet bouchnutí dveří.

"Pane bože." šeptla jsem a prohrábla jsem si vlasy. "Proč jsi to sakra udělal?!" byla jsem tak vytočená.

"Nemůžu za to, že tady chodíš takhle." přistoupil ke mě a zatahal mě za tričko. Couvla jsem od něj.

"Ježiši tohle nemůžeš! Přemýšlíš co se mohlo stát?!" bouchla jsem dlaní do svého čela. "Co kdyby přišli rodiče?! Chodíš s Dove! Bože můj vždyť víš, že chodím s Justinem." protřela jsem si dlaní obličej a Zayn ke mě přistoupil, ale já couvla. Znova se přiblížil a já narazila zadkem na linku.

"Zaprvé s Dove už nechodím a zadruhé bylo by mi to jedno. A Justin? Ten je mi taky jedno." řekla a nahl se ke mě. Odstrčila jsem ho od sebe a šla od něj dál.

"Ale mě to není jednou rozumíš?! Proč nejsi s Dove?" zeptala jsem se a nahla hlavu na bok.

"Asi před hodinou jsme se rozešli." řekl a opřel se o linku. "Já vlastně ani nevím. Začala hysterčit a potom řekla, že je konec." koukl se na zem.

"To mě mrzí." řekla jsem a šla pro tác s jídlem a pitím. "A tohle už se nikdy opakuji nikdy nestane znova a nikdy se to ani nestalo Zayne. Jasný?!" řekla jsem přísně.

"Jistě, ale kozy máš dobrý." řekl když už jsem odcházela.

"Děláš si prdel?!" zeptala jsem se nasraně a šla do pokoje.

"No kde jseš?" zeptal se Justin a odložil telefon.

"Promiň vrátil se Zayn, protože se rozešel s Dove." řekla jsem a i s tácem jsem si sedla vedle něj na postel.

"Aha proč?" zeptal se.

"On sám to neví." řekla jsem. Justin kývl a zapl film. Pochvíli přišel Zayn.

"Čau." pozdravil.

"Čus." řekl Justin a přitáhl si mě blíž k sobě.

"Na co koukáte?" zeptal se.

"Na film a teď buď ticho." řekla jsem otráveně. Zayn si sundal rifle vzal si tepláky a nasral se za mě na postel. "Bože." šeptla jsem Justinovi do ucha. Ten se zasmál a já ho bouchla do hrudi.

"Au za co?" zeptal se a já se na něj zamračila. On se zase zasmál a koukli jsme dál. Zayn né, že se musel přisrat do mé postele, když hned vedle je ta jeho, ale on vlez i pod mou deku. Otočila jsem se na něj a zamračila se v tom mě štípnul do zadku. Nahla jsem se k němu.

"To, že už nejsi s Dove neznamená, že budeš něco zkoušet na mě." šeptla jsem tak potichu, že ani nevím jestli mě slyšel.
*******************************
"Sel." slyšela jsem svoje jméno. "Zlato." slyšela jsem zase tak jsem otevřela jedno oko. "Dobré ráno." řekl mi Justin a dal mi pusu na čelo.

"Ještě ne." řekla jsem a přitulila se k němu.

"Musíme do školy." řekl.

"Bože." řekla jsem a prototáhla se. Zvedla jsem se z postele a Justin taky. On se začal hrabat ve své tašce a já jsem otevřela skříň. Vytáhla jsem si podprsenku Pink a bílé croptop tričko s černým nápisem a lemováním, černou sukni, černý bomber a černé vysoké boty na podpatku plus černou kabelku Louis Vuitton. Do kabelky jsem si dala věci jako vždy a se všemi věcmi jsem šla do koupelny. Tady jsem si to všechno oblékla.

Nevlastní bratr a naše partaKde žijí příběhy. Začni objevovat