Z pohledu Seleny:
Už uběhlo dalších pár dní a najednou za dva dny jsou Vánoce. Hrozně se těším. Miluju ten svátek. Protáhla jsem se v posteli a vstala. Ustlala jsem ji a rozhodla se dát si sprchu. Opustila jsem pokoj a vešla do koupelny. Svlékla jsem se a vlezla do vany. Umyla jsem si celé tělo a i vlasy. Vlasy jsem si dala do turbanu a tělo jsem schovala pod velký černý ručník. Vyšla jsem z koupelny, když mamka zrovna vycházela schody."Dobré ráno." usmála jsem se na ní.
"Dobré." usmála se na zpět. "Sel chtěla jsem se zeptat, jestli chceš jet s náma vybrat vánoční stromek?" zeptala se.
"Jasně." usmála jsem se.
"Tak jo, tak se obleč a nasnídej, pak vyjedeme." usmála se a odešla. Odešla jsem do pokoje a rovnou do šatny. Tady jsem si oblékla spodní prádlo a na to černé teplejší legíny, bílé tričko a na to krémovou mikinu se vzorem. A na nohy jsem si rovnou navlékla moje nádherné pohodlné boty do půlky lýtek.
Šla jsem zpět do koupelny a vyfénovala si vlasy a následně konečky vlasů natočila. Hotová jsem vyšla z koupelny a šla do kuchyně. Tady nikdo nebyl. Otevřela jsem lednici a vzala si borůvkový jogurt. Sedla jsem si s ním ke stolu a začala jíst.
"Ahoj." přisedl si ke stolu Zayn.
"Ahoj." pozdravila jsem ho také.
"Jak se máš?" zeptal se a já se zadívala z okna.
"Sněží." konstatovala jsem a zvedla se ze židle. Usmála jsem se a uklidila po snídani. Šla jsem si vyčistit zuby a potom do šatníku pro čepici s kabátem a mohlo se vyrazit.
Vyšla jsem z pokoje a málem srazila Thomase.
"Promiň." zasmál se. "Můžeme vyrazit?" zeptal se.
"Jo jasně." řekla jsem a chtěla ho obejít ale on mě chytl a otočil k sobě zpět. "Nechci už nic slyšet Thomasi. Prosím." zašeptala jsem a zadržovala slzy. Podívala jsem se mu do očí a odešla k autu.
Nešlo se dál přetvařovat. Slzy mi zase začaly téct a já byla zase na dně. Nasedla jsem do auta a strčila si do uší sluchátka. Zayn se ke mě bez jediného slova přesunul a objal mě. Zavrtala jsem se mu do náruče a zavřela oči.
**************************
Stromeček jsme vybrali a jeli zase domů. Šla jsem se převléct do mého zimního overalu, teplých ponožek a na hlavě jsem si udělala drdol.
ČTEŠ
Nevlastní bratr a naše parta
FanficMusela jsem se přestěhovat z Irska do Los Angeles, protože mamka si tam našla přítele. Budu mít nevlastního bráchu, budu ho mít ráda a on mě nebo to bude jinak? Najdu si přátele nebo tady budu sama? Zajímá vás to tak čtěte dál.. |Upozornění: V příbě...