Z pohledu Seleny:
Je tu další ráno a já se s protáhnutím zvednu z postele. Vydám se do koupelny a umyju si obličej studenou vodou. Upravím si trošku vlasy a vídám se do kuchyně."Dobré ráno mami." usměju se na mamku, která sedí za počítačem a usrkává ranní kávu ze svého oblíbeného hrnečku, který jsem jí dala k loňským narozeninám.
"Dobré ráno miláčku." věnuje mi úsměv.
"Jak jsi spala?" zeptám se a zabořím hlavu do lednice za pokusem najít něco, co si dám ke snídani.
"Dneska docela dobře. Co ty? Je ti lépe?" zeptá se a zaklapne počítač. Soudím podle zvuku, který dobře znám. Vytáhnu hlavu z lednice a stejně sáhnu po jogurtu a se lžičkou se posadím naproti mamce.
"Spala jsem dobře a to díky tomu právě, že je mi dobře." řekla jsem a strčila si první lžičku jogurtu do pusy.
"To jsem ráda." řekla a zadívala se na mě. "Kdy ti začne natáčení?" zeptala se.
"Písničku jsem dopsala, takže brzy. Dávám tomu týden." řekla jsem a strčila si lžičku s jogurtem do pusy.
"Ach jo." povzdechla si.
"Čo je?" zeptala jsem se s plnou pusou jogurtu.
"To zase budeš celé dny pryč a skoro vůbec se neuvidíme." povzdechla si. Počkala jsem, až spolknu všechen obsah, co jsem měla v puse a pak jsem se zvedla, dřepla si vedle židle, na které seděla mamka a chytla jsem jí za ruce.
"Já vím, že je to složité a časově náročné, ale bude to jenom týden nebo dva." usmála jsem se na ní. "A potom by jsme mohly vyrazit na večeři. Jen my dvě spolu." dodala jsem.
"Já vím, ale stejně je to dlouhá doba bez mé malé holčičky." řekla a dala mi pusu na čelo. "Dobře, už se moc těším." usmála se a já jí objala.
"Mám tě moc ráda." řekla jsem.
"Já tebe taky zlato." odpověděla a já se znova usadila na židli. Dojela jsem si svůj jogurt a vydala se do pokoje. Tady jsem se převlékla a na CK spodní prádlo jsem si vzala bílý croptop a šedé tepláky.
Vzala jsem si telefon do ruky a podívala se, co je nového. Když jsem si projela sociální sítě, tak jsem otevřela zprávy a napsal Austinovi.
Ahoj. Napadlo mě, jestli by jsi dneska nechtěl něco podniknout. Třeba by jsme mohli zajít na oběd. - Sel
Odeslala jsem to a šla se trošku nalíčit. Lehký make up, pudr, bronzer, tvářenka, světle hnědé stíny, obočí, řasenka a hlavně rozjasňovač. Pak jsem si trošku přejela rty rtěnku a bylo hotovo.
ČTEŠ
Nevlastní bratr a naše parta
FanfictionMusela jsem se přestěhovat z Irska do Los Angeles, protože mamka si tam našla přítele. Budu mít nevlastního bráchu, budu ho mít ráda a on mě nebo to bude jinak? Najdu si přátele nebo tady budu sama? Zajímá vás to tak čtěte dál.. |Upozornění: V příbě...