Z pohledu Seleny:
Probudila jsem s bolestí hlavy 8 sebe v pokoji. Počkat.. U sebe v pokoji?! Porozhlédla jsem se po místnosti a ujistila se, že je mé mínění správné. Pomalu jsem se zvedla z postele a postavila se před zrcadlo, které mám přes celou zeď a zděsila se. Řasenka a rtěnka na místech, kde být opravdu nemá. Vlasy mi trčely do všech stran a o úplně zmáčkaném oblečení ani nemluvím. Zakroutila jsem hlavou a šla do šatny. Tady jsem si vzala pohodlné věci na doma a vydala se do koupelny. Zamkla jsem se tu, svlékla se do naha a vlezla do vany. Napustika jsem si jí a odlíčila se.
******************
"Seleno!" ozvalo se a já se tak lekla, že jsem zajela pod vodu a málem se utopila."Co děláš ježiši?!" vyjekla jsem na Zayna za dveřmi.
"Já se chci také umýt, tak dělej!" křikl odpověď a s kopnutím do dveří odešel.
"Aby ses nezbláznil." řekla jsem si pro sebe a umyla si vlasy. Po vaně jsem se oblékla do předem připraveného oblečení a vyčistila si zuby.
"Máš volno!" křikla jem na Zayna a vydala se do kuchyně.
"Dobré ránko." usmála jsem se na Thomase a mamku.
"Ráno?" zeptal se Thomas a s pohledem na hodiny se zasmál. Podívala jsem se na hodiny a vytřeštila oči.
"Ještě jsem se na hodiny nedívala, takže mě omluvte. Dobré odpoledne." usmála jsem se.
"I tobě." popřála mi mamka a vlepila mi pusu na tvář, když kolem mě procházela. "Jak ti je?" zeptal se Thomas a pošoupnul ke mě hrnek s kávou. Posadila jsem se ke stolu a vděčně si ten hrnek vzala.
"Děkuji. Nic se nepamatuji." řekla jsem a napila se z hrnečku.
"Vůbec se nedivím." zasmál se Thomas a mamka se na mě káravě podívala.
"Já vím.. Přehnala jsem to a taky za to teďka pikám." řekla jsem a ukázala na svou bolavou hlavu a pytle pod očima. Dopila jsem si svou kávu a vydala se do svého pokoje. Vlezla jsem si do postele a dala si na nohy svůj noťas a zapla ho.
"Co si pustíme dneska?" řekla jsem si pro sebe a začala listovat mezi filmy, co byly v nabídce.
"Dále." řekla jsem, když se ozvalo ťukání na dveře. Vzhlédla jsem od obrazovky na Zayna. "Děje se něco?" zeptala jsem se, když jsem uviděla jeho obličej.
"Musíme si promluvit a včerejšku." řekl a posadil se na mou postel.
"Neříkej, že jsem něco provedla. Nic si totiž nepamatuju." řekla jsem a dala noťas stranou.
"To je právě to ono.." řekl a odmlčel se. "Nebudu chodit kolem horké kaše.." řekl a podíval se na mě. "Docela jsi se tam oblézala s Justinem." řekl a já vykulila oči.
"Nee.." řekla jsem. "Jako, co jsme dělali?" zeptala jsem se ho a opravdu se bála odpovědi.
"Údajně jste se líbali a kdyby vás Tayler nezadržel, tak se spolu vyspíte." řekl a mně se nahrnuly slzy do očí.
ČTEŠ
Nevlastní bratr a naše parta
FanfictionMusela jsem se přestěhovat z Irska do Los Angeles, protože mamka si tam našla přítele. Budu mít nevlastního bráchu, budu ho mít ráda a on mě nebo to bude jinak? Najdu si přátele nebo tady budu sama? Zajímá vás to tak čtěte dál.. |Upozornění: V příbě...