Z pohledu Seleny:
S velkým zívnutím jsem otevřela oči do nového dne. I přes zatažené závěsy se mi sem šlo světlo. S protáhnutím jsem se zvedla z postele a roztáhla závěsy. Šla jsem zpět k posteli a ustlala jí. Vzala jsem si z nočního stolku telefon a šla do kuchyně. Telefon jsem odemkla a měla tam zprávu od Austina.Dobré ráno. Strašně rád bych ti pomohl kdybych věděl co se stalo.. Jinak těším se až tě uslyším zpívat a moje sestra se taky těší. Hodně. Asi si to umíš představit O.o :D
Nad zprávou jsem se zasmála. Zastavila jsem se na schodech a odepsala mu.
Dobré ráno. Ale ty už jsi mi pomohl a to jsi ani důvod nepotřeboval vědět. Těším se na vás. :) umím :'D
Zprávu jsem odeslala a už šla rovnou do kuchyně.
"Dobré ráno." pozdravila jsem.
"Dobré." usmál se na mě Thomas.
"Ahoj zlato." otočila se na mě mamka. "Dáš si toust?" zeptala se ještě a ukázala na mě toust a Nutellu co měla v ruce.
"Jasně." usmála jsem se. "Dáte si někdo kafe?" otočila jsem se na ně zase já.
"Já jo." řekl nově přicházející Zayn."Dobré ráno." ještě řekl a potom si sedl ke stolu.
"Ještě někdo?" zeptala jsem se.
"Tak jo." souhlasil Thomas a mamka na mě taky nakonec kývla. Všem jsem nám teda udělala kafe a pak si k nim přisedla. Mamka mi namazala dva tousty, takže jsme se do nich hned pustila.
"Co máte dnes v plánu děti?" zeptala se mamka a upila svého kafe.
"Ještě nevím." odpověděl Zayn. Pak se koukli na mě.
"Zpívám na těch slavnostech." vytáhla jsem obočí a kousla si do toustu.
"No jo." řekla mamka.
"Tak to se taky půjdeme podívat, ne Marry? Dáme si svařáček. Projdeme stánky." usmál se Thomas na mamku a chytl jí za ruku. Mamka s velkým úsměvem souhlasila. Jsou tak moc zamilování, že i slepej to musí vidět.
"Jdu si uklidit pokoj." řekla jsem, a když jsem dala špinavé nádobí do myčky, tak jsem se vydala do pokoje. Telefon jsem si zapojila do repráků a pustila jsem si nahlas písničky. Potom jsem zalezla do šatny a šla se převlíct než se do toho pustím. Vzala jsem si moje oblíbené prádlo od Calvina Kleina v tmavě modré barvě, světle šedé Adidas tepláky s černými detaily, moje nejoblíbenější tričko, které vlastním je to to šedé s věcmi Harryho Pottera. Když jsem se oblékla, tak jsem šla do pokoje a z vrchní části vlasů jsem si udělala drdol hned poté, co jsem si vlasy učesala.
"Maybe it's the way she walked
Straight into my heart and stole it
Throught the doors and past the guards
Just like she already owned it
ČTEŠ
Nevlastní bratr a naše parta
FanfictionMusela jsem se přestěhovat z Irska do Los Angeles, protože mamka si tam našla přítele. Budu mít nevlastního bráchu, budu ho mít ráda a on mě nebo to bude jinak? Najdu si přátele nebo tady budu sama? Zajímá vás to tak čtěte dál.. |Upozornění: V příbě...