Arkadaşlar oy verip yorum yaparsak beni mutlu edersiniz 3.bölüm en kısa sürede yayınlanıcak İYİ OKUMALAR
Şişkin gözlerimi açmaya başladım ilk bir kaç dakikalık bulanıklıktan sonra belirginleşen odam
Odam mı?
Halsiz ve bitkin bedenimi yataktan kaldırmaya çalışırken kapıdan giren Cenk
"Nasıl oldun"
"İyiyim de burda ne işiniz var"
"Bayılmışsın bende direkt seni buraya getirdim çok korktun galiba""Şakamı yapıyorsun sen ölüyordum resmen "
"Neyse sana yiyecek bir şey getirdim açsındır"diyerek önüme kahvaltılık birşeyler koydu ve yatağımın yanına oturdu. Ve beklemediğim bir soru sordu .
"Baban nasıl öldü Sedef sormamda sıkıntı yoktur umarım"
"Sordun zaten söyleyim "Aslında bunu bizde bilmiyoruz babamın bir sandığı varmış her şey ordaymış nasıl öldüğünü anlatan falan o sandığı bulursam her şeyi öğrenirmişim.
"Bu bildiklerini nerden öğrendin Sedef"
"Annem anlattı Cenk başka kim anlatıcak"
"Belki annen yanlış biliyodur sedef ,hiç araştırdın mı ?"
"Hayır denedim ama yapamadım"
"Neden"
"Bir çok nedeni vardi"
"Mesela"
"Bulacağım gerçeklerden ya da öğreneceklerimden korktum,çenkindim , tek başına yapmak istemedim bide nerden başlayacağımı bile bilmiyorum Cenk nasıl araştırma yapıyım"
"Haklısın korkunu yen tekrar konuşuruz Sedef şimdi bir yemek borcun vardı.Hazırlan aşağıda bekliyorum.Yavaşça yorganımın üstündeki tepsiyi masaya koydum hızlı ve seri adımlarla yatağımdan çıktım ve banyoya doğru ilerledim yüzümü düzgünce yıkadım gözlerimin altında ki morlukları kapattım yanaklarıma biraz renk katsın diye allık dudaklarımın kuruluğu geçsin diye dudak nemlendiricisi ve son olarak da hafif bir rimelle solgun yüzümü renklendirmeye çalıştım başarılı da sayılırdım üstümdeki pijamaları bir çırpıda çıkardım ve yerine canlı gözükmek amacıyla pembe bir sweatshirt ve altına açık mavi bir kot pantolonu geçirdikten sonra hazırdım.
Merdivenlerden inecekken
bir an telefonumu unuttuğumu fark ettim ve tam yukarıya çıkacakken annemle Cenkin konuşmasını duydum demeyelimde şahit oldum"Cenk fazla ısrarcısın ben seni bunları öğrenmen veya merak etmen için değil"derken çantam düştü
Telefonumu unutmuşum alıp geliyorum dedim ama hala duyuyordum."Cenk bu konuyu bir daha açmıycaksın ikaz ediyorum seni
"Açarsam nolur "Hemen telefonumu aldım ve aşşağı indim kavga etmelerini göze alamazdım
"Hadi çıkalım"dedi Cenk ve çıktıkKapının önünde araba vardı motor da görünmüyordu"motor nerde Cenk "diye sordum
"Aldırttım yerine araba getirttirdim"
Anladım dercesine kafamı oynattım ve arabaya doğru yürümeye başladık kapımı açtı "buyrunuz güzellik" dedi ve arabaya bindim ardından kapıyı kapatıp şoför koltuğuna bindikten sonra yola çıktık"Nereye gidiyoruz"
"Çok seviceğin bir yere"dedi
Aceba neresiydi diye düşünürken tabelada (hayvanat bahçesi --->) yazıyordu
"Hayvanat bahçesinemi gidicez "diye mutlu bir şekilde sordum çünkü benim küçüklükten beri en sevdiğim yerdir hayvanat bahçesi
"Evet mutlu olmuşa benziyosun her hafta geliriz o zaman"
"Olurrr"dedim ve arabayı park ettik ve arabadan inicekken "dur güzellik kapını ben açıcam"dedi kapımı açtıktan sonra indim ve yürümeye başladık
"En sevdiğin hayvan hangisi diye sordu"
"Bak orda koalalar en sevdiğim hayvan koala oldum olası kulalara karşı bir zaafım var"
"Neden"
"Bilmem ki hiç düşünmedim çok tatlılat sevimliler diye herhalde "
"Bence sen onlara çok benziyorsun sedef aaa aceba "
"Aceba ne"
"Aceba seni onlar doğurmasın" diyip gülmeye başladı
"Komikti "diyip bende gülmeye başladım sonra
"Senin en sevdiğin hayvan hangisi"diye sordum
"Yok "dedi
"Aaa ama nasıl olmaz bir tane bilemi yok şimdi "
"Yok"
Konuyu değiştirmeye karar verdim bence bir şey yaşadı hayvanlarla o yüzden yok
"Ay ama benim karnım acıktı" diye hem konuyu değiştirmeye çalıştım hemde acıkmış olduğumu belli ediyim dedim
"Tamam bir sonraki durağımıza geçelim o zaman"
"Kaç tane daha durağımız var aceba"diye sordum
"Bilmem saymadım"
***
Yemek yedik bir sonraki durağımız lunapark oldu.
"Lunaparklardan nefret ederim hadi eve gidelim" diyince
"Olmaz "
"Niye"
"Daha gondola binmedik"
"Kendimi hazır hissetmiyorum sonra kendimi hazır hissettiğimde tekrar geliriz söz"
"Neden" diye sordu" seni korkutan ya da üzen şey ne bilmek istiyorum "
"Neden biliyomusun"
"Çünkü benim babamın beni son kez getirdiği ve son kez güldüğümüz yer son kes sarıldığım son kez gözlerindeki mutluluğu gördüğüm yer burası lunapark anladınmı şimdi nolur eve gidelim" dedim ve arabaya bindik"Sedef kusura bakma ben bilmiyodum gerçekten"
"Önemli değil bilmiyodun"
Eve geldik yatağına yattığını görücem dedi ve benle içeriye girdi ve odama da geldi dolaptan pijamalarımı çıkardım ve Cenke dönerek
"Odamdan çıkarsan sevinirim herhalde senin önünde giyinmiycem dedim"
Kafasıyla onaylayarak çıktı giyindikten sonra kapıyı açtım üstümü giyindim ve şimdi yatıcam artık gidebilirsin
"Yatağına yatmadan olmaz"
"Peki o zaman yatağıma yatınca gidiceksin ama "
"Tabiki" dedi ve yatağıma yattım
Bi süre durdu ve "gidicek misin uyuycamda"dediğimde tam kapıyı kapatıcakken
"İyi geceler güzellik" deyip kapıyı kapattı
Sabah uyandığımda telefonuma gelen bildirimlere baktım tuana iki kere aramıştı tekrar aradım tuanayı
"Ne oldu tuana "
"Sedef yusufla biz olduk"
"Ne şaka yapıyosun"
"Bize gel çabuk detayları anlatıcam"dediğinde aynen dediğini yaptım hızlıca hazırlandım durağa doğru yürümeye başladım yanımda bir araba durdu "pardon kadıköye nasıl gidiliyor bilginiz varmı diyip arkamdan bir tane adam beni arabanın içine attı "noluyor ya"diye çığlık çığlığa arabanın içinde bağırıyodum"adamlar kapıları kilitlemişti kaçamıyordum. Hala çığlık atmaya devam ediyordum. Adamım birisi sus diye bağırınca irkildim ama susmadım sonra bir tane tokadı yapıştırdı ve bayıldım (öldüm sandım beyaz ışık.......)
***
Uyandığımda karanlık bir deponun içindeydim çok korkuyordum adamlar siyah takım elbiseleriyle o karanlıkta adeta kayboluyorlardı.
"Pislik herifler sizi Cenk beni bulucak zaten o zaman poponuzu kurtarmaya çalışmak için üç buçuk atıcaksınız adi pislikler"
"Rüyanda görürsün güzelim sen zaten Cenkle tanışmış ve onun için değerli olmasaydın burdada olmazdın ve şimdi o lanet çeneni kapat ve Cenkin seni bulması için dua et geç kalırsa nefessizlikten ölürsün bunu bil"
Ve depodan ayrıldılar korkuyodum benim kaçırıldığımı fark ederlermi diye düşünüp durdum. Tuana fark ederdi ya diye ümit ediyorum sonra adamlar tekrar geldi
"Cenkin arıyo açmak istermisin"
"Tabi ki evet" dediğimde
"Telefonu kulağıma tuttu ve Cenkin sesiini duyduğumda bir nebze olsun rahatlamış hissettim
"Cenk kurtar beni kaçırıldım"
"Tamam bu kadar yeter"diyip telefonu kulağımdan uzaklaştırıp kendi kulağına koydu ve "beni iyi dinle Cenk bey sevdiğin kızın burda nefessizlikten ölmesini izlemek istemiyorsan Kızılı çabuk bul bulamazsan ölür"diyip telefonu yüzüne kapattı.
"Bırakın beni gidiyim ya yeter Cenkle ne sorununuz var sizin ya "
"Cenk tanıdığın hibi birisi değil kızıl "dediğinde bana kızıl deme diye bağırdım.
"Kapa şu lanet çeneni kapat"
"Kapatmıyorum KA-PAT-MI-YO-RUM" dediğimde kafama sert bir cisimle vurulduğunu hissedince inledim ve bayıldım bu bayılmalarım fazla oluyordu ama yeter yaniUyandığımda karşımda dikilen adamlar depodaki nefesimi tüketiyorlardı zaten az ,iyice bitiriyorlardı zamanım da azalıyordu ölüme yaklaşıyordum ama ben yaşamak istiyorum ya yaşamak istiyorum daha yapmak istediğim çok şey vardı demekki her şey buraya kadarmış yavaş yavaş bi an yine nefesin kesilir gibi oldu aynı motosikletteki gibi zaten yeni ayılmıştım üstüne yine bayıldım ve yine yine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANDIK
Teen FictionAşkın nedeni para olabilir mi aşk paraya satılır mı ve bu aşkın para için olduğunu öğrenen biri ne tepki verir Bir babanın öldüğünü sanması nasıl bir duygu ?