Az élet. Szinte csak úgy elrobog mellettünk; bonyolultnak, megfejthetetlennek találjuk. Vakon élünk, nem akarunk látni és érzékelni. Meg akarunk változtatni dolgokat, de nem tudjuk anélkül, hogy mást ne tennénk kockára.
Az élet rövid, ha megfeledkezünk a múltról, nem törődünk a jelennel s rettegünk a jövőtől. Létezni mindenki tud, de élni... élni már nem mindenki.
Jeongguk egészséges volt, kiváló sportoló volt, nem élt rebellis életet, sokan szerették. Azonban, egy gond volt vele; nem látta, s nem értékelte a váratlan szépséget.
Képes lesz valaha látni? Ha igen, nem lesz már túl késő ahhoz?
~~~~~
Kissé félve osztom meg a prológust. (A fél életemet átgondoltam már...) Tudom, azt mondtam, hogy nem tervezek új történetet, hiszen most lesznek a vizsgáim, mégsem tudtam megülni a fenekemen... ><
Amit feltétlenül tudni kell, hogy a 80'-as években fog játszódni- azon belül is inkább az Amerikai évekre koncentrálva -, de remélem ez nem fog senkit se zavarni.
Eddig két rész van megírva belőle, szóval nem garantálom, hogy ebből előbb lesz frissítés, mint a többiből.
Még ma kirakom az első részt, és remélem tetszeni fog nektek. :)
(Előre szólok, kissé talán klisésnek tűnhet majd, de igyekszem érdekesen megírni.)
YOU ARE READING
Unexpected Beauty [KookV]
Fanfiction〝 - Egyetlen dolgot kérek. - Mégpedig? - Ne szeress belém.〞