~ÇHÃPTËR 4~

114 12 0
                                    

          
           ******************

[DI RUMAH]
Rin:"Hey!ke..ke..kenapa awak bububuat macam Tu tadi!"(><)
Ryu:"Kenapa?kau x suka ke?"
Rin:(blush mode)"MamamaMANA ADA ORANG AKAN SUKA KALAU AWAK BUAT MamamaMACAM TU!!!"
Ryu:"pfftt.."(smirk)
Rin:"erk,TU UNTUK APA?!?!"
Ryu:"Muka kau macam suka jer aq buat cmtu..."
Rin:"Ehhh!!!!ma,MANA ADA!!!(Lambai tangan kuat2)CHIGAIMASUUUU!!!!

[FLASHBACK]
Rin:"(jari telunjuk bertemu)etoooo...anooo...ini bukan macam yang awak fikirkan!"
Lily:"unnhh...habistu?hey kawaii senpai-sama....apa nama senpai?
(ⁿ 3 ⁿ)
Ryu:"jiiiiiiiiiiiii~(observing) "
Rin:"Err... "
Rin POV
Xkan aq nk ckp yang aq dengan Ryu Tinggal serumah?!disebabkan aq terjumpa Ryu timbul dari dalam ais beku?logiknya!!!!!mesti lily akan salah sangka nnti....mcm mna ni?!MACAM MANA_

Ryu pun memeluk Rin Dan berbisik...pada Rin
Ryu:"shhhh"
Rin:"Eh?(awkward)
Ryu:"maafkan saya...Lily kan?sebenarnya saya tunang(penulis:"dlm anime ada tunang ke?eheheheehw")kepada Mifune Rin jadi kami Tinggal serumah untuk mengenali diri masing2 supaya x awkward bila dah kawin nnti...Ah!Dan kami tidur sebilik Dan sekatil sambil memeluk satu sama lain untuk menunjukkan kemesraan masing2(fyi:ini tipu sebenarnya)..cukup ke penjelasan tu untuk awak...Ouji Lily-sama?"
Lily:Eh?EHHHH?!???????!!!!!!?!?(SUPER NOSEBLEED MODE)
Tititititi....tidur bersama!?Tunang!?peluk!?"
Rin:"CHIGAIMASUUUU!!!!>< aaaaawak jangan salah sangka_
Lily:Rin!(menepuk bahu Rin)
Rin:"ha,hai'!"
Lily:".............semoga BERJAYA!!! (Mata bersinar-sinar)saya akan sokong awak...gambatekure" (seingat aq itulah ejaannya heheh)
Rin:"E..eeehh?"
Lily:"klau mcm tu lily akan serahkan Rin pada Ryu-senpai yer~tataaaaaaaaaaaa"

Lily pon berlari pulang dengan riang seolah-olah ada pelangi atas kepalanya....Rin yang masih dalam pelukan Ryu mampu melihat lily dengan lega...(sebab dia x perlu terangkan semua benda memalukan tu)...

Rin:"(blushing)R..Ryu,sampai bila awak nak peluk saya ni?"
Ryu:"................sampai kita kahwin!!"
(ⁿ ⁿ)
Rin:"Hen....HENTAI!!"

Mereka pun berjalan pulang sambil Ryu xnak lepaskan pelukannya sehingga smpai Rumah...kyaaaa!!!!
End of flashback

Rin:"Ginyoginyoginyogi~"(sulking)
Ryu:"(senyum)kenapa dengan muka tu?
Rin:"kenapa awak cakap mcm tu dekat lily?"
Ryu:"Cakap apa ouji-sama?"
Rin:"Yang...kita....ermm..............XDE PAPELAH!!!"
Ryu:"hahahahh!!^=^ muka awak merah~ "
Rin:"hah?haahhh jgnlah tengok!"

Rin pun naik ke blik disebabkan demam akibat faktor ke'blush'ingan yang melampau...sementara tu Ryu di Ruang tamu sedang baring di sofa smbil tersenyum.....
Ryu:(monolog)"Mifune.....Rin...huahahahahahahahahahahaha"#weirddd
Rin:(monolog)"kawaii Ryu-teme!!><"

[Di dunia kayangan]
Richard:"Tuanku!Pihak Musuh sedang berangkat dari Kerajaan Tigron ke sini untuk berperang!"
Shinichi:"...........tch!Nampaknya beta tidak ada pilihan lain.......Lena~"
Lena:"Ya ayah saya tau apa nk buat~"

+B.E.R.S.A.M.B.U.N.G+

MY COLD GUARDIAN NYIAA~Where stories live. Discover now