2.bölüm+18

6.6K 64 112
                                    

sabah yataktan hızlıca kalktım jungkook yoktu çerşaf malum kandı çöpe attım ve üstüme okul formamı giyip evden çıktım herzamanki dûkkana girip.

ben:ajumma 2 katlı karışık tost.

ajumma:hemen. içicek ne isterdiniz.

ben: kahveli çay.

ajumma:o ne.

ben:sûtlü çay oluyorda kahveli çay olmazmı.

(korede sütlü çay var okumaya devam etmeden aşağıdaki videoyu izleyin)

ajumma kekelemeye başlamıştı laf sokmuştum tostun parasını verip dükkandan çıktım otobüs beklerken yanıma çocuk geldi.

çocuk:abla 1 lira versene.

ben:yoksa yoksa kayıp kardeşim senmisin.

çocuk bana malmısın bakışı atıp gitmişti ama cidden benim kardeşim var ve kayıp annem 3 yaşındayken kaçırıldığını söyledi ve hayla bulunmamış bende kayıp diyip geçiyorum.

otobüs gelmişte tam kart basıyordumki .

şöför:kart geçersiz.

ben:kart basma yerini niye koydunuz.

şöför:bozuk o yüzden.

ben:öyle desene amca.

nakit verip yerime oturdum okula gelmiştik düğmeye bastım otobüs durdu ama arka kapı açılmadı ordan biri.

biri:gabtannn arka  gapı.

dedi benim kahraman erkeğim.
otobüsten inip okula girdim herkes bana öcü görmüş gibi bakıyordu  hee anladım saçımın bir tarafını düz diyer tarafını kıvırcık yapmışım niye daha önce söylemedilerki.

sınıfa çıkıp yerime oturdum çantamdan düzleştiriciyi çıkarınca etrafıma birden tüm kızlar tanıdık tanımadık đüşman kızlar toplandı.

bir kız:vayy knk düzleştiricimi getirdin.

ben:daha dün bana küfür etmedinmi sen.

başka kız:vayy knk beraber kullanırız.

ben:geçende kavga etmemişmiydik biz.

diyer kız:oo knk

ben:ne kankası ben seni ilkkez görüyorum.

benimle sene başından beri konuşmayan fakir kızlar düzleştiriciyi görünce kanka olduk fakirliğin gözü kör olsun.
birde üşenip kanka değil knk diyorlar ağız fakirleri.

hemen wc'ye gidip saçımï düzleştirdim kolidordan sînıfa giderken bizim keli gördüm hee bizim kel valla lise arkadaşım müdür işte anlayın müdürler hep kel olur zaten genetik mübarek düzleştiriciyi napıcam diye düşünürken yanımdaki kıza verdim az önce bana vay knk düzleştiricimi getirdin diyen kıza uzattım.

ben:al knk senin olsun tepe tepe kullan .

müdür benden alıcağína başkasından alsın sonuçta işin sonu disiplin müdür kızı tekme tokat götürmüştü ben anca arkasından düzleştiricime ağladım sınıfa girdiğimde kimse yoktu beden dersiydi doğru tam geri çıkarken önümde jungkook belirdi kapıyı kilitleyip beni duvara yasladı ve deli gibi öpmeye başladı nolduğunu anlayamadan dudağımı ısırdı bu karşılık istediği anlamına geliyordu karşılık verdim vermez olaymışım beni öğretmen masasına yatırıp kilodumu indirdi ve kendi fermuarını  indirip penisini çıkardı ve birden içime girdi gel gitler yaparak hızlanmaya başladı dudaklarıma yapıştı delice öpüyordu beni döndürüp arka deliğime soktu bu çok acıtmıştı ve yine içime boşalmıştı kulağıma eğilerek.

jungkook:sen benim altımda inleyen kızlardansın götün kalkmasın sana karşı birşey hissetmiyorum ihtiyaçlarımı gideren zoraki bir kızsın diyerek sınıftan çıktî kendimi düzelterek çantamı alıp okuldan çıktım ağlıyordum kimse tarafından hiç sevilmemiştim kayıp kardeşimi bulmak istiyordum belki o beni severdi eve gelip yatağa uzandım ve sadece düşündüm kardeşimi nasıl bulacağımı.

slm biraz geç oldu ama yükledim kardeşi kim olsun
seçin.

A)lisa(blackpink)

B)eunha(gfriend)

C)Kim so-hyun

seçinnm😘😘

ZORAKİ EVLİLİK TZUKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin