Sabah erkenden yataktan kalktım artık kardeşimi aramak için çabalamam lazımdı ama ilk önce jungkook ile boşanmam lazımdı belki oda kabul ederdi
******
Okula gelir gelmez sırama oturdum saçma dersler bittikten sonra tenefüse çıktım jungkook ve kendimi düşünüyordum bu böyle olmazdıya biticekti yada buna mutlu son getiricektik
Kolidorda arkası dönük önde eli cebinde giden jungkook'u görünce koşarak sırtına atladım (ona iyi davranmam lazımdı)sonra yanağını öptüm.Jungkook:what are you doing?
Ben:speak Turkish
Jungkook:in aşağıya herkes bize bakıyor.
Ben:tamam.
Sırtından inip önden dudağımı büzerek yürümeye başladım.
Çıkış saati gelince giyinme odasına gidip üstüme
GiyindimJungkook:benim bir işim var akşam eve geç gelicem haberin olsun.
Ben:ama ben bizim için birşeyler planlamıştım.
Aslında öyle birşey yoktu yine geceyi farklı bir kızla geçireceği için istemiyordum.
Jungkook:noldu sana değiştin.
Ben:kook gitme işte bir kerede benim ile dur.
Jungkook:peki ufaklık öyle olsun ee napıcaz.
Ben:şeyy aslında bir planım yoktu.
Jungkook:ne yoksa niye tuttun beni.
Ben:yine geceyi farklı kızlarla geçiriceksin istemiyorum.
Jungkook:beni engelliyemezsin sadece bir kaç aylık karımsın bu hayatıma burnunu sokman anlamına gelmiyor sen benim kullanıp attığım ihtiyaçlarım için birisin bunu unutma sakın bende bir ilgilenim dedimde gereksiz.
Birden evden çıkıp gitti ben sadece biraz benimle ilgilensin istemiştim ama bu jungkook'du değişmezdi.
Yatağa uzanıp lambaya bakarak bekledim belki gelirdi.
Devam edicekk...
Uzun bir aradan sonra geldim yb diyen çok olmuş ama ben iki hesap birden kullanıyorum diyer hesapta 50'ye yakın kitap var ve onlara bölüm yazarken bu gelmiyor neyse kitaba devam edicem artık erken gelicek merak etmeyinn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK TZUKOOK+18
Romanceben genç bir kızdım hayallerim vardı ama ailem üvey ailem olduğu için beni sebebini bilmediğim bir şekilde evlendiroyorlar evleniceğim adam belkide dedem yaşında biridir hayatımın geri kalan zamanlarını merak eden hikayeme adım atsın.