Dragostea este

80 0 0
                                    

Dragostea este un sentiment foarte deosebit, unic și mirific, care leagă doi oameni, oricât de mare sau mică ar fi distanța între ei doi. Dragostea nu ține cont de nimic, ea doar iubește. Dragostea ne învață mult și învață multe de la noi. În dragoste nu te poți plictisi niciodată, pentru că în fiecare zi descoperi ceva nou la cel de lângă tine. Astfel poveștile de dragoste reușesc să își păstreze aceeași intensitate, chiar si cu trecerea timpului, pe care o aveau la început. Când există iubire între doi oameni, o iubire sinceră, ei sunt foarte atenți unul la celalalt, neintenționat se studiază reciproc și astfel devine relația lor tot mai interesantă cu fiecare zi care trece. Când aceste mistere dispar, dispare totul și legătură creata de dragoste între ei se rupe. Dragostea fără mistere devine o parte a banalului, a lucrurilor obișnuite care îi înconjoară. Dar acest mister, menține intens parfumul dragostei, îi păstrează aprinsă flacăra, o hrănește și câteodată o face să și crească. Dragostea e plina de surprize, descoperind în fiecare zi ceva nou despre partener, în realitate descoperi ceva nou despre lume, despre tine. Așadar să ne luptam să avem și de acum povești de dragoste la fel de frumoase, menținute în lumea mirifică de către misterul care ne leagă!...... Iubește!

Alte 200 de poezii frumoaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum