Orice om are nevoie să fie iubit de către cineva care să-l facă să simtă că în preajma sa prinde putere, plăcere dar în același timp să simtă măcar puțină durere, extaz, frică, nedumerire, mulțumire, împlinire sufletească.
Cu toții avem nevoie să simțim că suntem iubiți de către cineva care să fie mereu acolo lângă noi, ca să ne susțină mai ales atunci când simțim că lumea noastră ar putea fi distrusă din temelii. Chiar și cel mai rănit om are nevoie de dragoste în viața sa.
Da, este clar, nu toți recunosc acest lucru, dar toți își doresc doresc dragostea adevărată în viața lor, oricât de Ocupați am fi, tot am avea puțin timp, de puțină dragoste în viețile noastre, mai ales atunci când știm că un gând bun îți ia mai puțin de o fracțiune de secundă. Dragostea nu este o luptă și niciun război, dragostea este o trăire frumoasă din această călătorie pe care cu noi toții o parcurgem aici pe pământ.
Dragostea nu este orgoliu sau mândrie, dragostea este o etapă care ne ajută să evoluăm în bine. Să nu uiți niciodată că dragostea este o etapă frumoasă care merită mereu trăită. Dragostea este cel mai frumos cadou pe care îl primim în această călătorie de la Dumnezeu, pentru a putea să ne simțim noi înșine cu noi însuși.
Aaaaa, și încă ceva nu încerca tu să îi cauți explicație dragostei pentru că nu are, dragostea nu trebuie explicată sau înțeleasă, ea trebuie acceptată și simțită pe pielea noastră, in sufletele noastre, în inimile noastre. Avem nevoie de dragoste în viețile noastre pentru a putea fi mai buni.
CITEȘTI
Alte 200 de poezii frumoase
PoesíaCele mai frumoase poezii, dacă vă plac poeziile citițile.