De te-aș prinde cu sufletul

94 2 0
                                    

De te-aș prinde cu sufletul prin lucrurile mele nu te-aș lăsa cu nici un chip să îmi strici dezordinea interioară. 

O păstrez neatinsă de secole pentru momentele unice de reorganizare și reevaluare a drumurilor dintre rafturile ființei.  

Acele minunate revelații care vin doar uneori și doar cu voia lui Dumnezeu și îmi cer să fac și să desfac bagajele inimii pentru a mă cunoaște și a te cunoaște, care mă impulsionează să îmi fac curat pe biroul de scris și în cămara cunoașterii pentru a fi pregătită de iubire absolută și de tine. 

Te-aș lua de mana și te-aș purta pe brațe spre interiorul casei mele unde te așteaptă o cană de ceai și lumina lumânărilor ce dezvăluie caietul meu de notițe și pixul așteptând să te aștern pe hârtia frumos mirositoare.

Te-aș ține acolo pentru eternitate și la fiecare răsărit de soare ne-am scălda în marea ce îmi inundă terasa umbrită de un nuc secular, singurul martor al existentei noastre pe tărâmul basmelor și al enigmelor.

La apus m-aș cuibări în brațele tale citindu-ți din marii înțelepți ai lumii și întrebându-te dacă auzi aceeași bucurie ca și mine, dacă vrei să ne rugăm împreună Divinității pentru o noapte liniștită și plină de Pace.

Toată ziua aș planta flori și legume și aș face glume pe seama neîndemânării tale când ești în preajma animalelor mele de companie sau a nevinovăției tale când îți povestesc câtă trudă am pus pentru a construi această căsuță de lemn de la zero și cum de mai multe ori am salvat-o de la înec căci marea se învolburează des în aceste părți ale lumii și este nevoie de cântec și de oameni binevoitori care să mă ajute. 

Uneori și Dumnezeu mă lasă pustiită pe această margine de planetă pe care am ales să mă situez în speranța că voi vedea într-o zi până dincolo de cer, Îngeri și Sfinți și mă voi mântui încă dinainte de marea trecere, aici în căsuța pe care iubite ți-o fac cadou necondiționat și te rog nu îi strivești dezordinea și nici farmecul ci lasă-i terasa prea aproape de mare, drumurile după cum le-ai găsit și ușile și ferestrele larg deschise - ți-am zis aștept Îngerii - chiar de mă bate vântul tare uneori.

Alte 200 de poezii frumoaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum