,,Cobby..." oslovila jsem ho tentokrát přezdívkou, kterou jsem mu vymyslela já. Z mého tónu hlasu usoudil, že se něco děje. A taky, že dělo....
,,Stalo se něco Lyn?" zeptal se starostlivě. ,,No náš otec začal pít. Všechny peníze propije...a tak musí mamka dávat tajně peníze stranou na jídlo, oblečení,..." ,,Vždyť to je strašný!" vykřikl Mikey. ,,A to není všechno, když se někdy ve 3 ve 4 ráno vrací domů, tak mamku mlátí." ,,To stačí! Víc už mi neříkej. Jestli soudím správně, tak je teď otec v hospodě, že?" ,,Ano..." ,,Takže mi můžeš dát mamku k telefonu?" ,,Ano. Chvilku počkej." řekla jsem a zvedla se z podlahy.
Seděla jsem v rohu, protože jsem se bála usnout... Bála jsem se usnout, protože se bojím, abych o mamku nepřišla. Usnu až tehdy, když se v přízemí nesvítí a je tam ticho. Opatrně jsem sešla schody dolů za mamkou. Seděla na židli a četla si knihu.
,,Mami?" ,,Ano zlatíčko?" ,,Někdo s tebou chce mluvit..." řekla jsem a podala jí telefon. ,,Ahoj Mikey. Ano...je to pravda. Dobře, hezky se o ní starej." řekla a vypnula hovor. ,,Zlatíčko běž si sbalit věci, pojedeš k Mikeymu do Anglie." řekla mi sice s úsměvem na rtech, ale v jejích očích bylo vidět, že jí budu chybět, ale chtěla pro mě dobře. ,,Mami já tě tu nechci nechat samotnou." šeptla jsem a přišla jsem k ní, abych jí objala. ,,Neboj se o mě a běž si sbalit. Mikey ti už zabukoval letenku. Jedeš ještě dnes ve 5:57." řekla mi a pohladila mě po rameni.
Jen jsem přikývla a došourala jsem se ke mně do pokoje a začala jsem balit.
----------
,,Lyn! Už je tu taxík!" zavolala mamka z kuchyně. ,,Hned jsem tam!" křikla jsem na zpátek a pobrala své dva kufry. ,,Budeš mi moc chybět mami..." řekla jsem se slzami v očích. ,,Ty mně taky..." řekla a objala mě. Ani jedna jsme neměli daleko k pláči. ,,Zlato už musíš jít, ať stihneš let." řekla a políbila mě na čelo. Rozloučili jsme se a já jsem v taxíku vyjela směr letiště.What's up Roadies!
Jsem tu s novou kapitolou🎉! Omlouvám se, že nevyšla včera, ale měla jsem málo % a tak jsem si dala mobil na nabíječku a mezi tím jsem usnula😅😂. Dneska nejspíš vyjde ještě dneska😉 (jestli zase neusnu😂). Doufám, že se kapitola líbila❤. Budu ráda za každý vote a úžasný komentář❤.Omlouvám se za gramatické chyby a missclicky😉❤.
Vaše Nataly☀️❤.
ČTEŠ
I will not do anything without you...❤
FanficDívka, tedy sestra Mikeyho(Brooklyn)to prozatím neměla lehké. Odhodlá se tedy odjet za svým bratrem do Anglie. Brooklyn zamotá Ryeovi hlavu, ale jejich lásce nebude přáno...