Už se pomalu začínalo stmívat, ale my jsme se smáli u jezírka a ani z daleka se nám nechtělo domů..
,,Brookey?" ,,Copak?" podíval jsem se mu do očí. ,,No víš já.." vydechl. ,,Chtěl bych se ti moc omluvit za to, že jsem se choval jako debil.." sklopil pohled k zemi. ,,To je v pohodě. Pořád tě budu mít rád." usmál jsem se. ,,Vážně?" rozzářily se mu oči. ,,Vážně." hned jak jsem zo dořekl, tak mě pevně objal. Usmál jsem se a objetí mu opětoval.
Ještě chvíli jsme zůstali v objetí a potom jseme se od sebe odtáhli. Rye se mi díval zpříma do očí. Navím, co ho to popadlo, ale vzal mojí ruku a přitáhl si mě na svůj klín. Za celou dobu nepřerušil oční kontakt. Ruce přesunul na můj pas a vtáhl mě do polibku.
Myšlenky se v mojí hlavě jen vířily. Do té doby, než Rye pohl rty. Nevím proč, ale pohl jsem rty naproti těm jeho. Byl to krásný pocit...
Z našeho otírání rtů o sebe vznikl o malinko víc dravější polibek. Rye mi lehce zajel rukou pod moje tričko a umístnil ji na můj bok. Jeho ruka mě příjemně chladila na boku a naše rty byly stále spojené.
Po nějaké chvíli mě přetočil na záda a nadlehl si nade mě. Znovu se mi přisál na rty a já si to užíval.
Andy's POV:
Jsem debil... Neměl jsem jí políbit... Nikdy bych pak možná nepřišel na to, že jí mám rád o malinko víc než kamarádku.. Ale pořád se moc neznáme a i kdybych s ní chtěl mít nějaký vztah, tak je na to moc brzo. Seděl jsem v kuchyni a přemýšlel. Zaslechl jsem kroky, ale nevěnoval jsem jim pozornost, což byla možná chyba. ,,Andie?" oslovila mě.Zvedl jsem pohled k jejím nádherným safírům v podobě očí. Kývl jsem na náznak, že jí poslouchám a může pokračovat. Ale ona neřekla nic jen mě pozorovala s nepřítomným výrazem.
,,Děje se něco?'' přerušl jsem po chvíli ticho. ,,Ne, proč?'' ,,No tak, že jsi za mnou přišla a oslovila mě, tak asi něco potřebuješ, ne?'' Jen sklopila pohled a přikývla. ,,Tak co se děje?" pohladil jsem jí po rameni. ,,Bojím se o Brooka..." šeptla. Přitáhl jsem si jí do obětí. ,,Bude v pohodě.. Neboj." šeptal jsem jí do ucha.
Ehm... Pokud někomu vadí číst takové ty více odvážné části nebo vám není alespoň 13+, tak to nečtěte. Dám vám sem hvězdičky a až hvězdičky skončí, tak můžete číst.
****
A předem se omlouvám, ale neumím to popisovat. Alespoň ne v češtině😅.
Brooklyn's POV:
Sundal mi tričko a opět se vrhl na moje rty. Vzdychl jsem, když mě jemně kousl do spodního rtu. Rye přesunul své polibky na můj krk, který obsypával polibky a já vzdychl. Rye se jen usmál a začal vytvářet znaménka na kůži mého krku.Pomalu polibky sjížděl níž přes mou hruď, bříško až k lemu mých kalhot(mají kalhoty lem?😂), které sundal a zahodil k mému tričku. Pohledem přejel moje tělo a znovu si ukradl mé rty. Po chvíli se ale odtáhl a taky se svlékl do spodního prádla. ,,Můžu?" zaptal se mě. Jemně jsem přikývl a on mi sundal boxerky.
,,Už jsi měl sex s klukem?" podíval se mi do očí. Záporně jsem pokýval hlavou, načež on se jen nevinně usmál. ,,Tak budu první." podotkl s ďábelským úsměvem.
Chytl si mě za pas a přitáhl k sobě a přetočil na bříško. ,,Neboj.. Bude se ti to líbit." zašeptal mi do ucha. Přikývl jsem. Cítil jsem, jak mi zajíždí prstem do mého zadečku, což mě nutilo pevně stisknout oči k sobě. Začal mě prstit nejdřív jedním prstem a z mých úst unikaly tiché vzdechy. Postupně přidal další a další. Vzdychal jsem a bylo mi úplně jedno, jestli to někdo uslyší.
Potom vytáhl prsty a sundal si boxerky. Otočil mě na záda a nadvedl můj zadeček, do kterého zasunul svoje přirození. Vzdychl jsem a on začal pomalu přirážet. Po chvíli jeho přírazy nabírali na rychlosti až jsme oba dosáhli svého cíle.
Ještě dobrých 15 minut jsme rozdýchavali, co se právě stalo.
****
,,Brokey?" řekl a podíval se mi do očí. ,,Ano?" ,,Miluju tě.." šeptl. ,,Taky tě miluju." usmál jsem se, načež mě Rye odměnil polibkem. ,,Byl bych moc rád, kdybys byl můj kluk." pokračoval. ,,I já." opět jsem se usmál, načež jsem dostal další polibek.
Oblékli jsme se, protože jsme usoudili, že už je celkem pozdě a ruku v ruce jsme se vraceli domů.
----------
Když jsme byli u našeho domu, tak Rye vytáhl z kapsy klíče a odemkl dveře. Vyšli jsme schody a zaťukali na kluky.
Brooklyn's POV:
Bylo už pozdě a my snad ani nečekali, že se Rye s Brookem vrátí domů. ,,Kolik je?" zeptal se Mikey. ,,Čtvrt na dvanáct.." odpověděl mu Jack. Už jsme ztráceli naděje, když v tom někdo zaťukal na dveře. Rychlostí, jako kdybych měla v pr-zadku raketu jsem s radostí a očekáváním běžela ke dveřím.Otevřela jsem je a uviděla usmívající se Brooka a Rye, kteří se drželi za ruce. ,,Kluciii.." pevně jsem je objala. ,,Ani nevíte, jaký jsme o vás měli strach." stále jsem je mačkala v objetí. Oba se jen uchechtly. ,,Bae.. Myslíš, že bys byla tak hodná a nechala nás se zout?" zeptal se se smíchem Brook. ,,Jo.. Promiň.." odtáhla jsem se a s pohledem zbitého psa jsem odešla za klukama.
Kluci potom přišli zpátky a lehli si na Brookovo postel. ,,To nás ani nepozdravíte?" zeptal se mírně naštvaně (což u Mikeyho je celkem nasraně :D) Mikey. Rye jen protočil očima a zamrmlal něco, co mělo připomínat pozdrav. ,,Ahoj." pozdravil nás Brook. ,,Lásko.. Mohl jsi pozdravit o něco hlasitěji a srozumitelněji." pokáral Rye. ,,Tak promiň.." odvětil ublíženě. Otočil se na druhou stranu od něj a skřížil si ruce na hrudi.
,,Něco mi uniká?" zeptal se se zmateným pohledem Andy. ,,Ne, protože já taky ani za mák netuším, co se tu kudla děje." řekl Mikey se smíchem. ,,Láskoo.." zoufale se díval na Rye. Využila jsem toho, že byl Rye natočený ke mně čelem a zamračila jsem se na něj.
Rye's POV:
Lyn se na mě mračila a tak jsem se otočil k Brookymu a políbil ho. ,,Ehm.. Chodíme spolu, jestli vám to nedochází." odpověděl jsem na Mindy konverzaci a uchechtl jsem se. ,,Tak to vám to přeju!" zazubil se Jack. ,,Gratuluju." zamumlal Andy se smutným pohledem upřeným na podlahu. Mikey se jen usmál a taky řekl něco v podobném smyslu.Podíval jsem se na Lyn, která zalapala po dechu. Ještě před tím, než se zvedla a utekla jsem si všiml slz, které jí stékaly po tváři.
Brooklyn's POV:
Jak jsem uslyšela, že jsou spolu, tak se ve mně něco zlomilo. Chvíli jsem seděla s otevřenou pusou na místě, ale když se na mě Rye podíval, tak jsem to navydržela a utekla.What's up Roadies!
Takže máme tady Rylyn a trochu Lyndy😂Tahle kapizola je asi zatím nejdelší a taky opět po dlohé době😂. Jinak,kdo by jste chtěl mou ig fan page: roadtrip_our_life 😉 Doufám, že se vám delší kapitola líbila❤ 💜Budu ráda za každý vote a úžasný komentář💜. Lav ju💜.Omlouvám se za gramatické chyby a missclicky😉💜.
A btw, kdo četl část za hvězdičkami, tak upřímnou soustrast😂
Vaše Nataly☀️💜
ČTEŠ
I will not do anything without you...❤
FanficDívka, tedy sestra Mikeyho(Brooklyn)to prozatím neměla lehké. Odhodlá se tedy odjet za svým bratrem do Anglie. Brooklyn zamotá Ryeovi hlavu, ale jejich lásce nebude přáno...