11. Kapitola🐝

40 6 2
                                    

Nikdy v životě jsem se necítil tak dobře. Nevnímal jsem nic jiného než to, kde se naše těla dotýkají. Tohle mi chybělo. Mít někoho s kým se budu cítit přesně takhle.

Andy's POV:
Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, ale jen tak, že se naše čela dotýkala a my si mohli hledět do očí. ,,Jsi krásná.." šeptl jsem. Lyn se odtáhla a sklopila pohled. Okamžitě zrudla. ,,Um.. Dě-kuju" vykoktala.

Aww nejen krásná, ale i roztomilá. Pomyslel jsem si a dál jsem jí pozoroval. Jako bych se snad snažil vrýt do paměti každý detail její dokonalé tváře.

,,Nedívej se na mě tak." řekla se snad ještě víc rudými tvářemi. ,,Když já si nemůžu pomoct." řekl jsem s úsměvem. Ona mě jen šťouchla do ramene, načež jsem se zasmál.

,,Asi bychom se měli vrátit. Napíšu klukům, že je všechno v pohodě." a jak jsem řekl, tak jsem udělal.

Me: Našel jsem Lyn a je v pořádku, tak to řekni ostatním. Hned jsme doma xx

Rye Pie🐝: Ok jsem rád, že je všechno v pohodě. Čekáme vás xx

Rye's POV:
Odeslal jsem zprávu a v zápětí mi přišla další.

Fovlove🌵: Nemáte hlad? My totiž jo, takže zajdeme asi někam do Nandos. Chcete taky něco?

Neodpověděl jsem mu a radši mu zavolal a nadiktoval všechny objednávky. Na to, že bylo celkem pozdě jsme měli hlad všichni.

Mezitím, co jsme čekali na Andyho a Lyn, tak já a Brook jsme zalezli ke mě do postele. No prostě znáte to. Takové to poflakování se svou drahou polovičkou.

Nom Jack a Mikey se někam vytratili. Nejspíš se zašívají na schodech a povídají si. Klasika.

Z mých myšlenek mě probudil můj přítel, který mi ležel na hrudi. ,,Pokračuj" zaprosil, když jsem ho kvůli hlubokému zamyšlení přestal hladit po vlasech. Usmál jsem se a pokračoval jsem. On jen spokojeně zavřel jeho zelená očka a já tušil, že každou chvíli usne.

Netrvalo dlouho a Brook mi spokojeně oddechoval na hrudi. Nepřestal jsem hladit jeho blond vlasy i když vím, že spí. Vždycky jsem obdivoval Brookovi vlasy. No až na ty začátky, ale teď... Blond vlasy s mírnými odrosty perfektně upravené, jako vždy. Brook si dával záležet. Nad mými myšlenkami jsem se uchechtl.

-------------

Uslyšel jsem zvonek. Mikey s Jackem, kteří se mezitím vrátili, ovšem nebyli ochotni vstát z gauče, a tak jsem musel opatrně posunout Brooka na postel a šel jsem otevřít.

K mému překvapení ve dveřích stál...

Wassup Roadies!
Takže jsem tu s novou kapitolou. Ano já vím, já vím je to celkem dlouho, ale já se snažila. Je celkem kratší, ale ta další bude delší ;).

Chtěla bych taky oznámit, že nemám v plánu Mikeyho vyřadit. Pro mě vždycky byl, je a bude členem RT, takž bych byla ráda, kdyby jste to pochopili❤.

Každopádně dost mých keců, které stejně nikdo nečte xd. 💜Budu ráda za každý vote a úžasný komentář💜. Lav ju💜.

Omlouvám se za gramatické chyby a missclicky😉💜.

Vaše Nataly☀️💜.

I will not do anything without you...❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat