,,Zlato už musíš jít, ať stihneš let." řekla a políbila mě na čelo. Rozloučili jsme se a já jsem v taxíku vyjela směr letiště.
Když oznámili můj let vydala jsem se k mému Gatu a nechala si zkontrolovat letenku. Potom jsem už hledala svoje místo na sezení. Seděla jsem u okýnka, takže výhoda😉. Let byl celkem dlouhý, ale já ho skoro celý prospala, takže jsem se nenudila. Vystoupila z letadla a šla si vyzvednout kufry.
Čekala jsem nějakou tu dobu, než moje kufry dorazili a pak jsem se vydala před letiště, kde na mě měl čekat Mikey.
Když jsem vycházela z letiště viděla jsem vysokého muže s havraními vlasy, jak postává u auta, o které se opírá a něco vyťukává do svého mobilu. Za nedlouho mi přišla SMSka od Mileyho.
Cobby: Kde jsi Lyn?❤
Me: Podívej se před sebe...
Chvilku si četl zprávu ode mě, ale potom zvedl hlavu a podíval se na mě. Usmál se a běžel mě obejmout. Když jsem to viděla, pustila jsem kufry a taky jsem se k němu rozběhla.
Objali jsme se a on mě zvedl a zatočil se se mnou v náručí. Po tvářích mi začaly stékat slzy štěstí. Cítila jsem, že je stejně šťastný, jako já.
,,Mikey, koukej! Kvůli tobě jsem si zničila řasenku!" řekla jsem naoko uraženě. ,,Ježiš, tak promiň-'' ,,Ale vždyť je to v pohodě, jen si z tebe dělám srandu, ťuňťo..." řeknu a cvrnknu ho do nosu. Jen se usmál a vzal moje věci do kufru auta.
Když jsme nastoupili, tak mi představil jejich manažera Blaira. Ano vím, že společně s jeho přáteli zpívají a popravdě se těším na tolik spolubydlících. S Mikeym jsme seděli na zadních sedadlech a povídali jsme si o věcech, které se událi za tu dobu, když jsme se viděli naposled.
,,Tak vystupovat!" křikl Blair a my vystoupili z auta. Mikey s Blairem pohotově čapli moje kufry a táhli je k domu.
,,Děkuji moc... Chováte se ke mně jako k princezně." poděkovala jsem s upřímným úsměvem. ,,To protože jsi naše princezna." ,,Jsi tu jediná slečna, tak se o tebe musí dobře postarat.'' řekl Mikey a Blair ho doplnil.
Vyšli jsme schody a kluci zamířili do nějakých dveří, takže jsem si ani nevšimla čísla na nich. Kluci nechali moje kufry v úzké chodbičce a už mě táhli dál.
,,Tady je kuchyně, tady koupelna a tady je taková ložnice a obývák zároveň..." vyprávěl Mikey, zatímco mě provázel domem.
Když jsme přišli do té nazvěme to ložnice, tak jsem si všimla dalších čtyř kluků, kteří se tu tak různě povalovali. Hned jak si mě všimli, tak se okamžitě zvedali a nastoupili si přede mě.
,,Ahoj, já jsem Jack." potřásli mi rukou brunet s modrýma očima. ,,Brooklyn." usměju se a taky potřesu mu rukou.
Potom ke mně přijde blonďák s nádherýma očima, které jsou do zelena. ,,Taky Brooklyn..." usměje se takovým dokonalým úsměvem, že kdybych se neopírala o futra, tak se mi podlomí kolena.
,,Rád tě poznávám." dokončí a opět nesmí chybět ten dokonalý úsměv. ,,Brooklyn, jak už jsi slyšel. Taky tě ráda poznávám." usměju se a stisknu mu ruku. ,,Myslím, že si budeme hodně rozumět." mrkne na mě a poodejde, aby se mohli představit i zbývající dva kluci.
,,Andy." řekne nezaujatě blonďák s nebesky modrýma očima. ,,Brooklyn." řeknu s úsměvem a podám mu ruku. Když se však nedočkám zpětné vazby stáhnu ji zpět k tělu.
,,Andyho jsi nevšímej... Má každý měsíc takový období, že se chová, jako by měl krámy. (Promiň Maggieitsmyname 😂❤😉) Jinak já jsem Rye. Moc mě těší." řekl mile a dokonale se na mě usmál. ,,Brooklyn, ráda tě poznávám." usmála jsem se a opět jsme si potřásli rukou.
Když se naše ruce dotkly, jako by se zastavil čas a já nevnímala nikoho jiného než nás dva, malé výbojky elektřiny, které jsem cítila na místech, kde jsme se dotýkali a motýlky v břiše.
,,A jak ti máme říkat celým jménem. Když Brooklynovi říkáme Brook, tak jam tobě?" otázal se Jack a tím vyrušil "naši chvilku". ,,Lyn." odpověděla jsem a dál jsem svoji pozornost věnovala brunetovi s čokoládovýma očima.
What's up Roadies!
Ano je tu po dlouhé době nová kapitola🎉! Nebudu vám tu lhát, že jsem měla školu atd., prostě jsem byla ta 1.líná a za 2.jsem neměla chuť psát. Řekla jsem si, že nemá cenu vydávat Vám kapitoly, které nebudou mít 'šťávu', protože mám blbou náladu, takže vyšla až dnes💜💜.Budu ráda za každý vote a úžasný komentář❤.Omlouvám se za gramatické chyby a missclicky😉❤.
Vaše Nataly☀️❤.
ČTEŠ
I will not do anything without you...❤
FanfictionDívka, tedy sestra Mikeyho(Brooklyn)to prozatím neměla lehké. Odhodlá se tedy odjet za svým bratrem do Anglie. Brooklyn zamotá Ryeovi hlavu, ale jejich lásce nebude přáno...