Kini, semua pelajar kmbali ke khemah masing2 slps mnonton tayangan seram. Nct juga berjalan beriringan sambil berborak2
Mark dan Irene mnuju ke khemah mereka bersama. Jam sudah mnunjukkan pukul 11.30 p.m. , Irene pon sudah trhuyung hayang kerana mngntuk.
Irene : oh ya Mark, apa yg awk nk ckp masa dkt sungai tadi
Mark : er, nnti lh saya ckp. Awak pon dh mcm org x btul tu ha.
Irene : saya ngntuk sngt. Lenguh tangan saya ditarik oleh.. Oleh..( mnguap )
Mark : oleh sape ?
Irene : OLEH AWAK SEMUA LAH ! Fuh ! (( trus tidur ))
Mark turut ke belakang ketika Irene yg sparuh sedar itu mnjerit. Aduhaii...sememangnya Irene ditarik tarik oleh nct yg ktakutan ktika mnonton tayangan tadi.
Mark trsenyum mlihat Irene. Dia membetulkan posisi Irene dan mnyelimutkannya sblum tidur.
7.00 a.m.
Irene trjaga awal pgi ini. Dilihatnya, Mark msih tidur. Irene membetulkan selimut Mark sblum dia kluar dari khemah untuk hirup udara segar.
Irene : dh pkul 7, x de spe bngun lgi ke. Winwin pon x bngun lgy...
Irene msuk semula ke dlm khemah. Dia mngemas apa yg patut dan trmenung smbil duduk. Dia tdk tahu nk buat apa.
Irene : Mark...mark... ( kejut Mark )
Mark : hmm, wae ? (merengek )
Irene menghela nafas. Mark ni slalunya dia yg bngun awal.
Irene : Mark, awak ni, ngntuk sngt ke, dh pkul 7 ni. Program start pukul 7.30 kan ?
Mark mnjawab dngn mata trpejam...
Mark : harini start pukul 8 lh sayangg...( mnarik selimut dan kmbali tidur )
Irene trpinga pinga. 'sayang' ? Jinjja ? Dia pnggil 'sayang' ke tadi ? Ahhh
Irene mngelamun dan mula berangan. Tnpa sedar, dia tidur smbil duduk brsandar pada beg bju mereka.
7.45 a.m
Mark bngun dan duduk separa sedar. Cepat nya dh pagi. Mark menoleh ke kiri, eh mana Irene ? Dia mnoleh ke kanan pula, ayoyoyo ! Mcm mna dia boleh di sini ?
Mark : Irene...irene...irene yah
Irene : hmmmm
Mark : Irene bngun.
Irene pon bngun lh dngn mamai dan x rela...
Mark : macam mna awak boleh tidur dkt sini ?
Irene mngangkat bahu dan berjalan kluar khemah smbil matanya separuh trbuka
Nct : morning !
Tiba2 Yuta mlompat dan memeluk Taeil di sebelahnya...
Yuta : ohmakkautanampadicucukdurian !
Taeil : apahal ?
Yuta : fuh ! Hish, ingat ke hantu tadi, Rambut dan mcm juon
Irene yg berambut pnjng itu cpt2 mngikat rmbutnya. Dia baru sedar dari mamai
YOU ARE READING
Our Time | The Love Dimention
VampirgeschichtenLee Minhyung atau lebih dikenali sebagai Mark yang berpindah ke Seoul dari Kanada atas sebab perniagaan ayahnya.Walaupun sudah setengah tahun mnetap di bumi Korea, bhasa Korea amat sukar bginya dan brtambh sukar apabila dia mhu bergaul dngn plajar d...