Hangisi aşık olunası? Renkleri mi, sonbahar mı? Sarı yapraklar vakitleri gelmiş gibi, teker teker yere düşerken, hayranlıkla onları seyrediyorum. Belki de bu, sonbaharın geldiğini anlatmanın en güzel yolu. Sonbahar, seninle güzel.
(Kendi Eserim)
YAZAR'DAN
Yavuz, günlerdir hazırlığını yaptıkları operasyonu, haritalarla desteklemişti, herkes nereye gideceğini ve nerede hareket etmesi gerektiğini biliyordu. Çok gizli bir operasyon olacaktı, sınır ötesi olduğu için Fransa da, haliyle Eylem de işin içindeydi. Nihayet bütün hazırlıklar bitince, Yavuz ekibe döndü ve sordu,
"Operasyona hazır mıyız?"
Genç kadın, gülümseyerek konuştu,
"Fazlasıyla. Resmen özlemişim."
Yavuz güldü, Fethi sıkıntıdan saçlarını karıştırırken, Eylem'in kolunu tuttu.
"Biraz konuşalım mı?"
Genç kadın, Fethi'nin ne söyleyeceğini bilir gibi, bir iç çekti ve onunla beraber dışarı çıktı.
"Eylem, operasyon çok tehlikeli."
Beklediği atağın gelmesiyle, genç kadın sinirlendiğini hissederek, derin bir nefes verdi.
"Her operasyonda risk vardır, Fethi."
Genç adam ise, sevdiği kadına gelecek olan en ufak bir zararın ihtimalinin korkusuyla, aklına gelen her türlü bahaneyi sıralıyordu.
"Daha yaran doğru dürüst iyileşmedi."
Eylem, alayla gülüp, kollarını göğsünde bağladı.
"Ben yaralanalı iki aydan fazla oluyor, Fethi. Ve bunu daha iki hafta önce göğsünden vurulup, uçuruma yuvarlanmış bir adam mı söylüyor?"
Fethi gözlerini kaçırarak, dudaklarını ısırdı. Eylem, tekrar konuştu,
"Sizinle operasyona katılacağım, Fethi. İşte o kadar."
Fethi, son bir ikna çabasına girişmeye hazırlanırken, arkadan neşeli ve alaylı bir ses duyuldu.
"Hanımının sözünü dinle, Avcı."
Fethi, gözlerini devirdi. Evleneceklerini duyduğu günden beri, 'hanım ve bey' sözleri ekibin dilinden düşmüyordu. En çok alay edenler de bariz belliydi.
"Sen Karışma Keşanlı."
Keşanlı susar da, Karabatak susar mı?
"Dayıoğlu, kız 'geleceğim' diyor, sen ne karışıyorsun?"
Eylem, 'bak anlayışlı adam gör' bakışları atarken, Ateş her zamanki muzipliğini konuşturdu.
"Sen de azıcık beyinin sözünü dinle, ortada buluşun Eylem."
Bu kez, Fethi bilmiş bakışlar atıyordu, Eylem gözlerini devirdi,
"İsterseniz kendimi alaya kapatayım?"
Fethi mırıltıyla, "aslında güzel fikir," dediğinde,Eylem "yuh, Fethi!" diyerek tepkisini gösterdi.
Mücahit sırıtırken, Ateş kahkahayı bastı.
"Tamam ya, biz ona Gonca'nın mermilerinden bir kafes yaparız, olur biter."
Eylem bu sefer gözlerinden alevler çıkararak, Ateş'e döndü.
"Daha yaraların iyileşmedi, seni hastanelik ederim Ateş Acar."
Ateş, ellerini havaya kaldırarak,'teslim' işareti yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarası Saklım (EyFet) TAMAMLANDI
Teen FictionÇok gülen çok şey gizler... Gülüşü güzel olanın, acısı çok olurmuş...