10. Bölüm

1.7K 118 71
                                    

YAZAR'DAN

BİR HAFTA SONRA

Eylem nihayet hastaneden çıkmış, alaya geri dönmüştü. Yaren de onunlaydı artık. En azından bir süreliğine.

Şimdi de yeteneklerini göstermek için, dövüş ringine çıkmıştı, karşısında Ateş, nam-ı diğer, Karabatak vardı.

Ateş sırıttı, Mücahit ise dik dik onlara bakıyordu. Eylem'in de dikkatini çekmişti bu durum.

'Bir şeyler dönüyor ama, hadi hayırlısı' dedi içinden.

"Bayan olduğunuz için, size öncelik vereceğim ve sizi zorlamayacağım, söz veriyoru..." derken, suratına yumruğu yemiş ve yere çakılmıştı.

Eylem kafasını Fethi'nin göğsüne gömerek gülmesini saklarken, Fethi de dudaklarını birbirine bastırmıştı.

Mücahit ise, gururla bakıyordu. Yaren konuştu,

"Öncelikle bayan değil, kadın. İkincisi de, benim önceliğe ihtiyacım yok, biz yeterince sert koşullarda eğitim gördük," dedi ve Eylem'e göz kırptı.

Eylem gururla arkadaşına baktı. Tabi ya! Onlar ne zor eğitimler görmüştü, ne kadar zor operasyonlar geçirmişlerdi ikisi omuz omuza, sırtlarını birbirlerine yaslayarak.

'İşte benim kızım!" dedi içinden,

'Benim güçlü ve yenilmez arkadaşım. Sana da bu yakışır."

**
Dövüş yarım saatte bitmiş, Yaren Ateş'i resmen haşat etmişti.

Herkes gülerek odalarına dağıldı. Yaren ve Eylem de aynı odada kalıyordu, uyumak için üstlerini değiştirdiler ve birbirlerine 'iyi geceler' dileyip, uykuya daldılar.

Ne de olsa yorucu bir gündü.

EYLEM'DEN

Bilmediğim bir yerdeyim, etrafıma bakınıyorum. Burası bir orman. Her yer ağaçlarla kaplı, yemyeşil.

Ürkek adımlar attım, benim burada ne işim vardı?

Bir ses...

Ne olduğunu anlamadığım ama beni korkutan bir ses duydum ve koşmaya başladım.

Vardığım yer, çok alakasızdı.

Burası, burası...

Bir uçurumdu. Tam kenarında duran biri vardı. Rüzgar yüzüme vururken, oraya doğru yürüdüm.

O kişi, arkasını döndü. Sevdiğim adam. Fethi. Gülümsedim.

İçimdeki kötü hisse rağmen.

"Fethi?"

Sertçe yutkundu, konuşmadı. Bir süre öyle bekledik, sonra dudaklarını araladı.

"Git burdan, Eylem."

O kadar soğuk, o kadar hissiz söylemişti ki, gözlerim doldu.

Yarası Saklım (EyFet) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin