Yazar Notu, Biraz geç kaldım, biliyorum ama affedin. Umarım beklediğinize değen bir bölüm olur. Bugüne yetiştirmeye çalıştım, çünkü bugün benim doğum günüm! Sizinle beraber kutlamak istedim.💙
İyi ki varsınız!
Keyifli okumalar!
YAZAR'DAN
Fethi, omzunda uyuyakalan güzel kadına baktı ve gülümsedi. Bir elini de bacaklarının altına koyarak, kadının narin bedenini hiç zorlanmadan kucağına aldı.
Eylem'in yanındayken, her şeyi unutuyordu. Arabanın kapısını biraz zorlansa da açtı ve heybetli bedenini eğerek, kadının başının herhangi bir yere çarpmasını engelledi.
Sonra da üstüne ceketini örttü. Arabayı çalıştırdı, orman yolundan yeni çıkmıştı ki, telefonu çaldı. Göz ucuyla baktı, arayan ismi görünce telefonu hemen eline aldı.
'Yavuz Komutan' arıyor...
"Efendim Komutanım?"
"Neredesiniz Avcı?"
"Orman yolunda Komutanım."
"15 dakika içinde harekat merkezinde olun."
"Emredersiniz."
Hızını biraz daha artırdı.
"Fethi?"
Genç adam gülümsedi.
"Günaydın."
Genç kadın da gülümsedi.
"Neden beni uyandırmadın?"
"Uyandıracaktım zaten. 10 dakika içinde harekat merkezine bekleniyoruz."
**
Erdem Yarbay, elindeki resmi masaya koydu.
"Aradığımız adam. Soner Yalçın. Teröristlere en büyük yardımı sağlayan, plastik patlayıcı ticareti yapan biri. İş adamı gibi görünse de, en büyük tehditlerden."
Herkes büyük bir ciddiyetle onu dinlerken, devam etti,
"Siz patlayıcı olan bölgeyi tespit edeceksiniz ve patlayıcıların o bölgeye girmesini engelleyeceksiniz. Bir kısım bölgede beklerken, diğer kısım arabayı durduracak."
Yaren konuştu, o konuşurken Keşanlı'nın bakışları onu bulmuştu.
"Biz ne yapacağız Komutanım?"
Erdem yarbay derin bir nefes verdi.
"Siz adamları oyalayacaksınız."
Keşanlı'nın gözleri ateş saçmaya başlarken, Avcı da ondan çok farklı değildi.
"Nasıl yani Komutanım? Tek başlarına mı?"
Yaren sinirlenmişti.
"Ne yani, tek başımıza beceremez miyiz?"
Avcı araya girdi,
"Öyle demek istemedi Yaren. Ama ilk defa bir operasyonda ayrı olacağız ve en ufak bir terslik, sizin için bir tehdit."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarası Saklım (EyFet) TAMAMLANDI
Novela JuvenilÇok gülen çok şey gizler... Gülüşü güzel olanın, acısı çok olurmuş...