Dersin akışı devam ederken herkes Lisa'ya bakarak bir şeyler konuşuyordu.Lisa'da çekinden gözlerle sınıftakilere bakıyordu.Birden gözüne en arka sırada oturan oldukça tatlı bir çocuk takıldı.Çocuk gözünü bile kırpmadan Lisa'ya bakıyordu. Birden bire zil çaldı.Çocuk hızlıca sınıfı terk etti.O sırada Jennie ayağa kalkarak
"Hey Lisa dışarı gelmek istermisin?"
Lisa istekli bir şekilde"Olur"dedi.
Birlikte okulun geniş ve yeşil bahçesine çıktılar.Lisa arkadaş edinebildiği için mutluydu.Bahçedeki oturakların hemen hemen hepsi doluydu.Lisa ve Jennie yürüyüşlerine devam ederken bahçeye orta boylarda,sarı saçlı,çok çekici bir çocuk girdi ve tüm gözler onun üstüne çevrildi.Etraftaki kızlar "jimin oppa hoşgeldin,jimin oppa günaydın"diyerek üstüne üşüştüler.Oysa Jimin ukala bir şekilde,bu olanlardan hiç memnun değilmiş gibi kimseyi umursamadan okula girdi.Lisa gözleri parlakça "vay anasını bu taşta kim?" Jennie hafif gülümseyerek "evet biliyorum çok yakışıklı" Lisa biraz utandı ve yüzü kızardı.Jennie"utanmana gerek yok herkes böyle düşünüyor zaten" sonra konuşmasına devam etti."o çocuk Jimin,bütün kızların oppası ama çok havalı ve kendini beğenmiş olduğu için kimseyi takmıyor.Lisa"buna şaşırmamalı"dedi ve ikiside birbirine bakarak gülümsedi.Bahçede biraz dolaştıktan sonra ders zili çaldı.Lisa ve Jennie sınıflarına gittiler.İçeri girdiklerinde Lisa gözlerine inanamadı çünkü Jimin onun sınıfındaydı.Lisa çok heycanlanmıştı ve Jennie'nin koluna vurarak "neden bizim sınıfta olduğunu söylemedin?" Jennie "sürpriz yapmak istedim"diyerek Lisa'ya göz kırptı.İkiside sıralarına doğru ilerlediler.O sırada Lisa Jimin'in arka sıradaki tatlı çocuğun yanına oturduğunu gördü.Arkadaşlar mı acaba? diye düşündü.
Öğretmen içeri girdi.Herkes hemen sırasına oturdu.Böylece ders başladı.
Sıkıcı fizik dersi devam ederken Lisa sürekli en son sırada oturan Jimin'e bakıyordu.Jimin aniden Lisa'ya baktı ve Lisa hızlıca başını çevirdi."umarım görmemiştir"diyerek bir daha arkasına dönmedi.Bayan Park "Evet arkadaşlar fizikin tanımını kim yapmak ister?" diye sordu.Kimse oralı olmadı.Bayan Park "evet Jimin"dedi.Jimin şaşırarak parmağıyla kendini gösterdi ve gözleriyle ben mi? diye sordu.Bayan Park "başka Jimin olmadığına göre?"
Jimin dudağını sexsi bir şekilde ısırıp,ukalaca ayağa kalktı.Tüm kızlar ona bakıyordu ve tabiki Lisa'da.Etrafında bir modelmiş gibi döndü ve "yeterince iyi oldu mu?" diyerek öğretmene göz kırptı.Bayan Park "ne saçmalıyorsun sen? Bir şeyinde suyunu çıkarma olurmu"dedi sinirli bir şekilde. Jimin gülümseyerek yerine oturdu.Sınıftaki tüm kızlar mest olmuştu ve Lisa'da bu durumdan kendini alıkoyamadı.Arkadaşlar lütfen oylayıp yorumlamayı unutmayın. Sizi seviyorum^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Benden Nefret Etme
FanfictionBazen nefretin sonuçları tahmin edemeyeceğimiz kadar büyük olabilir.Tıpkı bu hikayedeki gibi...