5.Bölüm (SEN BENSİN)

45 8 7
                                    

Aniden çığlık atmalarıyla bu sessizlik bozuldu. Müzedeki ziyaretçiler irkilerek onlara bakmaya başladı. İkiside hızla ayaklandılar. Jimin "ne oluyor lan? " diye korku içinde bağırdı. Lisa hemen telefonunun ekranına baktı ve Jimin'i gördü. Tiz bir sesle çıplık attı. Müzedekiler hâla ne olduğunu anlamadan onlara bakıyordu.
Lisa karşısında duran kendini cimcikledi "bu bir rüya dimi? Lütfen evet de"
Jimin yüzündeki acı ifadeyle kolunu tutarak "pardon ama kendini cimciklemen gerek miyormu? " diye bağırdı.
Lisa "hayır ya bu gerçek olamaz" diyerek kızlar lavabosuna koştu. Aynaya yaklaşıp hayretle kendine baktı. Aniden orada bulunan kızlar "sapık vaaaarrr" diye bağırıştılar. Lisa şaşırdı. Birden bire lavaboda bulunan tüm kızlar çantalarıyla Lisa'ya vurmaya başladılar. Lisa kendini zar zor dışarı attı ve Jimin'e denk geldi.
İkiside hâla şaşkındı ve tam olarak ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. O sırada Jennie geldi.
"Hey Lisa neredesiniz? İki saattir sizi arıyoruz. Bayan Choi çok kızdı" Lisa bir an Jimin'in vücudunda olduğunu unutarak "hadi ya?" dedi. Jennie Jimin'in bu şekilde cevap vermesine şaşırarak "sana söylememiştim ama"
Lisa Jimin'in vücudunda olduğunu hatırlayarak tedirginleşti
"ııı şey....  pekala"
Jennie bunu tuhaf karşılamıştı ama hiç bozuntuya vermeden Jimin'in koluna girdi. Jimin ne yapacağını şaşırdı. Yürümeye başladılar. Jennie sinsi sinsi gülerek kısık ses tonuyla "ne karıştırıyorsunuz siz ha?" Jimin ne diyeceğini şaşırdı. Eveleyip geveledi "saçmalama ne karıştırıcaz. İnsan gibi konuşuyoduk" Jennie aynı gülüşüyle "hadi öyle olsun"dedi. Lisa'da arkalarında "ya ne konuşuyor bunlar" diye söyleniyordu.
Diğer öğrencilerin yanına geldiklerinde hepsi otobüse binmişti. Bayan Choi otobüsün kapısının önünde onları bekliyordu. Lisa endişeli bir şekilde "kesin çok kızdı suratına baksanıza"dedi. Jennie Jimin'in kulağına eğilerek "ne olmuş buna? Bir tuhaf davranıyor"
Jimin isteksizce sırıtıp "bilmem" dedi. Bayan Choi sinirli bir şekilde "sizinle sonra konuşucaz" dedi ve arkasını dönüp otobüse bindi.
Ardından onlarda otobüse bindiler ve otobüs okula doğru yola çıktı. Lisa sonlara oturdu. Kızların etrafına dolmasıyla şaşırdı. Jungkook gelip Lisa'nın yanına oturdu. Lisa buna daha çok şaşırmıştı.
"Hâla bana kızgın mısın? " "Kızgın mıydım? "
"Ne yani değil miydin? Neden trip atıyosun o zaman ha? " diyerek Lisa'nın koluna vurdu.
Canı yanmıştı ama henüz Jungkook'un neyden bahsettiğini anlamıyordu ve sadece acıyla karışık gülümseyerek karşılık verdi.
Jimin sürekli arkasına bakıyor ve vücudu için endişeleniyordu. Bir süre sonra okula vardılar.
Öğrenciler otobüsten inmeye başladılar. Jennie Jimin'in yanına koştu ve yanağından öptü. Jimin gözlerini fal taşı gibi açtı. Jennie "akşam konuşuruz tamammı kanka" dedikten sonra yürüyerek oradan uzaklaştı Jimin arkasından bakakaldı. Kısık bir sesle "ilk defa bir kız beni öptü." Lisa hemen arkasında duruyordu.
"Ne dedin sen? "
Jimin irkilerek arkasına döndü. "Hiç bir şey demedim"
"Neyse onu boşverde şimdi ne olucak? "
"Ne mi olucak evimize gidicez tabikide" diyerek evine doğru yöneldi. Lisa Jimin'in kolundan tutarak "pardon da hangi eve gidiyorsun? " Jimin bir anda beyninde şimşekler çakmış gibi "haaa doğru ya ben senim. O zaman ben senin sende benim evime gidiyosun"
"Saçmalama"
"Daha iyi bir fikrin varsa bekliyorum"
"İyi tamam"
"En azından bize ne olduğunu anlayana kadar yoksa bende senin evine gitmeye meraklı değilim. Bu arada evin uzakmı? Odan güzelmi? Umarım yatağın rahattır çünkü her yatakta uyuyamam ben"
Lisa'nın kafası karışmıştı. Yüzünü buruşturarak "ne çok soru soruyorsun sen ya"
Jimin onu duymamazlıktan gelerek "evinin konumunuda atarsan sevinirim"
Lisa "şu anda vücudumda senin gibi biri var ve ben ne kadar korkmam gerektiğini hesaplamaya çalışıyorum"
"Benim memnun olduğumu falan mı sanıyorsun? "
Lisa üfleyerek kollarını birbirine doladı. Jimin "dik dursana vücudumu kamburlaştıracaksın o vücut benim için çok önemli"
Lisa gözlerini devirerek arkasını döndü ve ilerlemeye başladı. Jimin arkasından bağırdı "konum atmayı unutma!!! "

Arkadaşlar yeni bölümü biraz geç yayınladım. Sınavlar ve Jonghyun'un ölümü üst üste geldi ne yapacağımı şaşırdım. Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat biricik aşkım seni asla unutmayacağım❤ 😭😭

Lütfen vote atmayı unutmayın...

Asla Benden Nefret EtmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin