1.Bölüm (BAŞLANGIÇ)

86 28 17
                                    

Sabah vakitleri odasının penceresinden giren güneş ışıkları onu oldukça rahatsız ediyordu.Annesinin onu uyandırmak için çıkardığı bağırışlar fayda etmiyordu ve birden alarm sesi tüm odayı doldurdu.Lisa hemen yerinden fırladı.Elini uzattığı gibi alarmı durdurdu"off ya okula gitmek istemiyorum"diye mırıldandı.Birden kapı aralandı ve annesi içeri girdi"Lisa,sonunda uyanabildin.Bu yeni okulunda ilk günün neden bu kadar sakinsin?Biraz da olsa heycanlanman gerekmez mi?"
Lisa"ama anne babamın işi yüzünden sürekli okul değiştiriyorum.Gerçekten bıktım"Annesi"hadi ama oyunbozanlık yapma kalk ve giyin bende aşağıda kahvaltı hazırlıycam"diyerek odayı terk etti.Lisa isteksizce yerinden kalktı giyinmek için dolabına ilerledi.Daha sonra kahvaltı için aşağıya indi."sonunda gelebildin"
"sadece birkaç dakika geciktim anne abartmana gerek yok"dedi ve kahvaltı masasına oturdu.Sıkı bir kahvaltıdan sonra koltuktaki çantasını aldı .Yeni okuluna gitmek için yola çıktı.Yolda ilerlerken etrafı iyice seyretti.Büyük evler ve etrafta tanımadığı bir sürü insan vardı.Okul yakın olduğu için kısa sürede varmıştı.Okulun önünde durdu ve "umarım iyi bir yıl olur"diyerek okula girdi.Herkes dersteydi,yeni sınıfına doğru ilerledi ve kapıyı çaldı gir sesini duyduktan sonra içeri girdi.Bütün sınıf ve öğretmenin attığı yabancı bakışlara maruz kaldıktan sonra "merhaba ben yeni öğrenci Lisa"
Öğretmen"ahh evet müdür bey bahsetmişti.Hoşgeldin boş bir yere otur lütfen.Lisa duvar tarafında bulunan üçüncü sıradaki boş yere oturdu.Yanında oldukça tatlı bir kız oturuyordu ve gülümseyerek Lisa'ya "Merhaba ben Jennie,peki sen?"
"Bende Lisa"
"Tanıştığıma memnun oldum o zaman"Lisa tebessüm ederek"bende"dedi.

Asla Benden Nefret EtmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin