Ders tarihti.
Bayan Choi "evet arkadaşlar size bir sürprizim var. Bugün dersimizi müzede işleyeceğiz"dedi.
Bazıları sevinirken bazıları "ne müzemi çok sıkıcı" diye söyleniyorlardı. Bayan Choi "tamam susun! Birazdan okul otobüsü gelicek ve gidicez çok eğlenceli geçicek söz veriyorum"
Jungkook "hıhı eminim öyle olur"
Jimin"işimiz gücümüz yok müzeye gidiyoruz" dedi. O sırada otobüs geldi. Bayan choi "evet arkadaşlar otobüste geldi. Lütfen tek sıra halinde dışarı çıkın"
Tüm sınıf koşarak dışarı çıktı.Bayan Choi "tek sıra halinde demiştim ama!!!"
Öğrenciler otobüse binerken bir kız Lisa'ya çelme taktı ve Lisa aniden yere düştü. Herkes birdenbire Lisa'ya gülmeye başladı. Jimin'inde güldüğünü gören Lisa oldukça sinirlendi. Kimsenin beklemediği bir anda Jungkook koşarak Lisa'ya yardım etmek için elini uzattı ve "iyi misin? " diye sordu. Orada bulunanlar gülmeyi kesmiş şaşkınlıkla Jungkook ve Lisa'ya bakıyordu. Lisa biraz tereddüt etti ama sonra Jungkook'un elini tutarak ayağa kalktı.
"Teşekkür ederim" diyerek hemen otobüse bindi. Jimin sinirli bir şekilde Jungkook'un yanına geldi. "Ne yaptığını sanıyorsun sen ha! Başımıza Romeo'mu kesildin? "
Jungkook "kusura bakma ama sizin kadar kaba olamıyacağım" dedi ve o da hızlıca otobüse bindi. Ardından herkes bir şeyler fısıldayarak otobüse binmeye devam etti. Jungkook Lisa'nın hemen arkasındaki boş yere oturdu. Jimin'de Jungkook'a tavır attığını belli etmek için en sona oturdu ve oturmasıyla kızların orayı işgal etmesi bir oldu.Otobüs müzeye doğru hareket etmeye başladı. Bayan Choi otobüste müzede nasıl davranmaları gerektiğini anlatıyordu. O sırada Jennie Lisa'nın kanayan bacağını fark etti.
"Hey Lisa bacağın kanıyor!"
Lisa bacağına baktı "tamam sorun değil"
Jennie hızlıca çantasından peçete çıkardı.
Lisa'ya uzatarak "sanırım fazlasıyla düşman edindin"
Lisa peçeteyi alarak "ne o yoksa arkadaşım olmaktan vazmıgeçtin? "
Jennie şaşırarak "hayır öyle bir şey demedim"
Lisa cevap vermedi ve müzeye varmayı bekledi. Bacağının kanamasıda durmuştu. Hemen arkalarında oturan Jungkook konuşmalarına kulak misafiri oldu. Kendisini suçlu hissediyordu. Bayan Choi herkesin dalıp gittiği bir anda "evet arkadaşlar sonunda vardık" diyerek dikkatleri üstüne topladı. Öğrenciler otobüsten aheste aheste iniyorlardı. Bayan Choi eşliğinde müzeye girmeye başladılar. Müzenin büyük ve ihtişamlı bir kapısı vardı. İçeri girdiklerinde öndeki öğrenciler istekle etrafı incelerken arkadaki öğrenciler bu işgencenin ne zaman biteceğini merak ediyorlardı. Bayan Choi" lütfen birbirinizden ayrılmayın. Grup halinde gezicez"dedi ve yetersiz bilgileriyle etrafı tanıtmaya başladı. Herkes iyi ya da kötü tanıtımı dinlerken Lisa merakına yenilip onlardan ayrıldı. Sınıf ve bayan Choi ilerlemeye başladılar. O sırada Jimin Lisa'yı gördü.
"Nereye gidiyor bu gerizekalı? " diyerek Lisa'yı takip etti. Lisa etrafı gezmeye devam ediyordu. Hemen karşısında duran bir kolye dikkatini çekti. Kolye mor renkli ve büyük bir taşa sahipti. Lisa büyülenmiş gibi kolyeye bakıyordu. Kolyeye doğru eğildi.
"Demek adın Ametist"
Jimin Lisa'nın neye baktığını merak edip arkasından seslendi
"Neye bakıyorsun sen?"
Lisa irkilerek arkasına döndü karşısında Jimin'i görünce şaşırdı.
"Seni ilgilendirmez!!!"
Jimin
"Aaa öylemi! sanırım bayan Choi sözünden çıktığını duyunca pek hoş karşılamıycak" dedi tehdit edermişcesine bir sesle.
"Sen gitsene başımdan"
Jimin ukalaca sırıtarak "gitmezsem ne olur?"
Lisa sinirlendi ve kendini tutamadı. Yüksek bir sesle "SENDEN NEFRET EDİYORUM" diye bağırdı.
Jimin' de aynı ses tonuyla "BENDE SENDEN NEFRET EDİYORUM" dedi.
Birden bire etrafı mor ve oldukça parlak bir ışık sardı. İkiside sendeleyerek yere düştü. Gözlerini açmakta zorlanıyorlardı çünkü ışık gözlerine acı vermişti. Gözlerini kırpıştırıp açtıklarında birbirlerine bakıyorlardı. Sanki kafalarına balyoz yemiş gibi uzun süre sessizce kaldılar. Aniden çığlık atmalarıyla bu sessizlik bozuldu.Arkadaşlar yeni bölümü umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca lütfen şu yıldıza basarmısınız. Bence hiç zor bir şey değil yani bence. 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Benden Nefret Etme
FanfictionBazen nefretin sonuçları tahmin edemeyeceğimiz kadar büyük olabilir.Tıpkı bu hikayedeki gibi...