7.Bölüm (SEN OLMAK)

24 6 1
                                    

Yatakta otururken hemen yanında duran Jimin'in çantasına doğruldu. Çantayı karıştırıp telefonunu buldu. O da ne şifre vardı. "Off ya şifresi ne bunun? Nasıl arıycam ben Jimin'i?"
Aklına bir fikir geldi ve koşarak aşağıya indi. Hemen Jimin'in annesinin yanına gitti.
"Annecim telefonunu ödünç alabilir miyim?"
Annesi meraklı bir şekilde "senin telefonuna ne oldu ki?
Lisa "şarjı bittiği için kapandı acil birini aramam gerek"
Annesi telefonunu Lisa'ya uzattı. Lisa telefonu aldığı gibi mutfağa koştu.
Kendi numarasını girdi. Jimin o sırada Lisa'nın çekmecelerini karıştırıyordu. Birden telefonun çalmasıyla irkildi. Çantadan telefonu çıkardı ve annesinin numarasını görünce Lisa olduğunu anladı. Hemen açıp "evet Lisacım bir sorun mu var?"
Lisa " annem bir şey anlamadı dimi"
" hah zaten annende sherlock holmes olduğu için olayları çözmede üstüne yok"
"dalga geçme lütfen"
"neyse onu bunu boşverde yarın müzeye gidiyoruz değil mi?"
"Tabiki de gidicez buna mecburuz. Peki sen ne yapıyorsun?"
"Aslında banyo yapmayı düşünüyordum"
Lisa ani bir refleksle ayağa kalktı "yok devenin hörgücü!!"
Jimin kahkaha attı.
"Bak Jimin sakın yapayım deme sakın!!"
"Beni kim durduracak?"
Lisa ürpererek kekeledi "bb ba banyo ne alaka ya?
Jimin "Bir erkeğin haftada 3 kez duş alması gerekli"
"Farkındamısın bilmiyorum ama sen şu anda bir kızsın" diye bağırdı.
Jimin " yavaş kulağımın zarı patladı. Tamam be sanki senin yamuk yumuk vücudunamı meraklıyım"
Lisa sinirden yerinde duramıyordu. " sen kurban ol benim vücuduma"
Jimin gözlerini devirdi " evet evet bu arada uyurken yüzüme nem maskesi yapmadan uyuma"
Lisa "yapmıycam" diyerek telefonu Jimin'in suratına kapattı.
Jimin telefonun kapandığını anlayınca "ah şu kıza bak ya resmen telefonu üzerime kapattı.
Lisa" şu herif benden bakımlı" diye söylenirken bir yandanda numarasını arama kaydından siliyordu. İşini halettikten sonra salona döndü ve telefonu annesine geri verdi.
Akşam saat oldukça geç olmuştu. İkiside uyumak için yatağına uzandı. Ertesi sabah Jimin alarm sesi ile neye uğradığını şaşırmış bir şekilde uyandı. Hızlıca alarmı kapattı. "Bu nedir ya bu kız ölüm uykusuna falan mı yatıyo? " diyerek yataktan kalktı. Odanın kapısı çaldı ve içeri Lisa'nın annesi girdi.
"Kızım uyandın mı?"
Jimin "uyuyor gibi mi görünü... yani evet annecim"
"Tatlım sen iyi misin? Bu aralar çok tuhaf davranıyorsun"
Jimin "evet canım annem oldukça iyiyim"
Annesi pek tatmin olmadan "peki öyle olsun, o zaman hadi kalk kahvaltıya inelim" dedi.
Jimin "Hayır kahvaltı yapmayacağım acil bir işim var" diyerek hemen banyoya koştu. Annesi banyo kapısına yaklaştı ve kapıyı tıklattı.
"Ama tatlım bugün haftasonu" dedi ama kızından bir ses gelmeyince sessizce odadan çıktı. Jimin elini yüzünü yıkadıktan sonra banyodan çıktı ve gardıroba ilerleyerek kapağını açtı ve dün kestiği eteği, üstüne göbeği açık bir bluz, dudağınada kırmızı bir ruj sürdü. Aynada kendini süzerken yandan yandanda sırıtmayı ihmal etmedi. Sonra coşkulu bir şekilde merdivenlerden aşağı indi. Annesi ve babası ona tuhaf tuhaf baktılar. Tek kelime etmeden kapının önündeki bağcıklı ayakkabılarını giydi ve evden çıktı. Babası hayretler içerisinde " Lisa ne zamandan beridir böyle giyiniyor? " diye sordu. Annesi "bilmiyorum bu aralar zaten bir garip " dedi. Jimin önüne gelen ilk taksiye bindi ve kendi evinin adresini verdi. Lisa'da o arada kahvaltıya inmiş, Jimin'in ailesiyle birlikte kahvaltı yapıyordu.
Jimin eve varmıştı. Taksiden indi ve evinin kapısına doğru ilerledi. Kapıyı hafifçe çaldı. Hizmetçi gelip kapıyı açtı ve "buyrun kimsiniz? " diye sordu. Jimin "şey ben Jimin'in arkadaşıyım."
Hizmetçi dişlerini aralayıp hiçte şaşırmamış bir bakış atarak içinden "belli oluyor " diye söylendi. Jimin hizmetçiyi hiç takmadan salona doğru ilerledi. Hizmetçi arkasından bakarken kalçasını zorla kıvırtmaya çalışan ve ayakları birbirine giren kızın yürüyüşünü izledi. Bıkmış bir halde "Arkadaşlarıda ondan tuhaf " diye homurdandı. Ardından Jimin salonda kahvaltı yapan ailesinin ve Lisa'nın yanına geldi.
"Merhaba gençler"
Lisa onu görünce ağzındaki lokma boğazında kaldı ve öksürmeye başladı. Jimin "ah tatlım iyimisin? "
Jimin'in annesi Lisa'ya tanıyormusun diye sorarcasına kaş göz işareti yaptı. Lisa hemen ayaklandı. "Aaa Lisa sınıf arkadaşım hoşgeldin ve ne işin var burada? " diyerek konuşmasının sonlarına doğru sesini sertleştirdi. Jimin "ah tatlım seni görmeye geldim"diyerek Lisa'nın yanağından öptü. Jimin'in anne ve babası şaşkınlık içerisinde kendi oğulları bedenindeki Lisa'ya baktılar.
Jimin sırıtarak "ah oppa bugün çok yakışıklı görünüyorsun" Lisa buna tahammül edemedi ve elini başına vurdu.
"Sen benimle iki dakika mutfağa gelsene"
Jimin sahte bir şaşırmayla "Niye ki?"
"Sen gel gel" diyerek buluzunun omuz tarafından tutarak çekiştirdi. Jimin'in anne ve babası hâlâ hiçbir şeye anlam veremeden şaşkınlıkla onları izliyordu.
Lisa Jimin'i çekiştirerek mutfağa getirdi. Nefes bile almadan
"Sen manyak mısın ha! Bu etekde ne böyle peki ya sergilediğin davranışlar? Sen beni rezil etmeyemi çalışıyorsun?"
Jimin rahat bir tavırla "hadi ama sakin ol şampiyon benim sayemde ilk kez çekici görünüyorsun" dedi ve göz kırptı. Lisa kafayı yemek üzereydi.
"Alt tarafı müzeye gidecektik düğüne değil!" O sırada Jimin'in annesi "oğlum buraya gelsenize ne konuşuyorsunuz orada?"
Lisa Jimin'e çok ciddi bir şekilde " bak eğer bir daha beni bu şekilde rezil edersen başına geleceklerden ben sorumlu değilim" diyerek salona geçti. Jimin'de arkasından "hadi canım çok korktum" dedi ve Lisa'yı takip etti.

LÜTFEN VOTELERMİSİNİZ BURADA EMEK HARCIYORUM VE GERÇEKTEN İYİ BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asla Benden Nefret EtmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin