E : Pai am fost cu Zayn la mall.
Eu : Stai asa , Zayn din 1D ?
E : Da el e .
Dupa un timp am plecat si Elena .Dupa ce a plecat m-am trantit in pat luamdu-mi laptopul . Am intrat pe Facebook si pe Twitter . Dupa un timp m-am plictisit asa ca am lasat laptopul si mi-am luat telefonul . Cand l-am deschis am vazut ca am un mesaj de la Justin in care scria :
Hei raza de soare , vrei sa vi in club diseara ?
Eu i-am raspuns :
Da , dar pot sa mai aduc pe cineva ?
Desigur .Vin sa te iau la 20:00 .
Ok . Te iubesc !!!
Si eu !!!
La scurt timp am sunat-o pe Elene :
-Convorbire-
Eu : Heiii sis , vrei sa vi cu mine si cu Justin in club ?
E : Desigur , Dar poate veni si Zayn ?
Eu : Desigur . Pa siss !!
E : Paa.
-End call -
M-am ridicat din pat pt ami face un dus . Dupa 20 min am iesit din dus . Am observat ca ceasul este 19:30 . M-am dus la dulap pentru ami alege niste haine . M-am imbracat cu o rochita deasupra de genunchi de culoare neagra si o pereche de platforme . Dupa ce m-am imbracat m-am dus sa ma machiez . M-am dat cu putin fard , putin rimel si cu putin ruj Rosu . Parul l-am prins intr-o codita . In 20 min am fost gata . Amcoborat jos pt ami lua jacheta . Cand am ajuns in fata casei l-am vazut pe Justin .
J : Aratii...Estii... WoW
Eu : Mersiii .Putem merge sa-i luam pe Elena si Zayn ?
J : Da .
In cateva momente am ajuns .Au urcat in masina si am plecat .
Am ajuns in fata clubului 23 .Am intrat . Ne-am asezat la o masa comandand multa bautura .
Eu : Cine are chef de dans ?
J : Eu !
Eu cu Justin am mers pe ringul de dans . Dupa un timp ne-am saturat de dans asa ca am mers la masa .
Eu : Dragule , eu ma duc pana la baie ca sa ma machiez .
J : Bine iubire !
Am intrat in baie si am inceput sa ma machiez . Cand am iesit din baie mi s-a parut ca-l vad pe Justin pupandu-se cu o blonda .Eu am iesit plangand afara din club . Justin m-a vazut plangand asa ca am venit dupa mine .
Dintr-o data am simtit cum 2 maini ma incinjurau .
Eu : Justin , lasa-ma in pace ! Am vazut cum te-ai pupat cu blonda aia !
J : Eu nu m-am pupat cu nicio blonda .Cred ca ti s-a parut . Tot timpul cat ai fost tu la baie am stat la masa cu Elena si Zayn .
Eu : Scuze ca te-am acuzat .
J : Nu-i nimic .
Acesta este capitolul III al povestii.Sper sa va placa.Lasati-va parerile .
CITEȘTI
Visele pot deveni Realitate
FanfictionOare Alex il va pierde pe Justin ? Selena se va baga intre Alex si Justin ? Totul vei afla in aceasta Povestire .