Cap. II P : El este noul vostru coleg , Justin Bieber ! Toate fetele au inceput sa urle ca nebunele mai putin eu .Eu mi-am pastrat calmul.Pe dinauntru imi venea sa sar pe pereti de fericita ce eram . Vine si se aseaza langa mine . J : Hei , eu sunt Justin ! Eu : Hei , eu sunt Alex ! J : Vad ca esti Belieber . Eu : Da sunt . Sunt Belieber de 8 ani . J : A tunci dc nu ai urlat ca toate fetele ? Eu : Sa nu par asa nebuna mi-am pastrat calmul dar pe dinauntru imi vine sa sar pe toti peretii de bucuroasa ce sunt . J : Ahaa.... Eu : Acum hai sa fim atenti la ora ! Scoala s-a gatat repede.Cand am iesit din curtea scolii am simtit ca o mana imi atinge umarul . Era Justin . J : Hei , vrei sa te duc eu acasa ? Eu : Daca nu e nimeni cu tine desigur ! Ne-am urcat in masina lui si am plecat . Cand am ajuns in fata casei Justin a spus sa-i dau nr meu de telefon ca si el imi da nr lui de telefon . Cand am intrat in casa am inceput sa sar pe toti peretii de fericire .Deodata se aude telefonul : -Convorbire - E : Heii , unde ai disparut deodata ? Eu : Am mers cu Justin cu masina . E : Oooooo ..... Eu : Tuuu , nu a fost nimic , doar m-a adus cu masina . E :Ok . Eu : Biee !! E : Biee !! -End call - Numai ce am inchis telefonu si incepe iar sa sune ca disperatu . -Convorbire - J : Heii , vrei sa iesim la un suc ? Eu : Da desigur. Pe la ce ora ? J : E bine pe la 18:00 ? Eu : Da ! J : Asa ramane . Ne vedem la 18:00 ! Eu : Ok paa ! - End call - Saream prin casa ca nebuna pana am observat ca ceasul este 17:00 . M-am dus la baie pt ami face un dus . Dupa 20 de minute an iesit .M-am dus sa ma imbrac . M-am imbracat cu o pereche de blugi scurti un maieu Mov pe care scria Belieber Forever si in picioare mi-am luat o pereche de sandale cu platforma . Am coborat din camera mea .Mi-am luat telefonul si geanta si am iesit in fata casei . Cand am ajuns in fata casei l-am vazut pe Justin cu un buchet de trandafiri in mana . J : Astia sunt pt tine ! Eu : Mersii , dar nu trebuia . J : Mergem ? Eu : Desigur ! Ne-am urcat in masina si am plecat . In cateva momente am ajuns . Am intrat in cofentarie . Justin ma prinde de mana si imi spune : J : Alex , vrei sa fi iubita mea ? Eu : Dddd...da ! Atunci buzele noastre s-au atins formand un sarut ! Dupa un timp am plecat . Cand am intrat in casa o vad pe Elena . E : Unde ai fost ? Eu : Paii ... ( aici ii povesteam ) E : Bravo ! Eu : Mersiii !Staiiii , dece esti asa de fericita ? E : Paii ..
CITEȘTI
Visele pot deveni Realitate
FanfictionOare Alex il va pierde pe Justin ? Selena se va baga intre Alex si Justin ? Totul vei afla in aceasta Povestire .