X

152 12 1
                                    

Am plecat de la spital ... Am ajuns acasa . Cand am intrat in casa cei 2 amorezi fugeau prin casa doar in lenjerie . 

Eu : Hoo mai bolunzilor . Ce faceti voi aici ?

E : Sunt insarcinata . 

Eu+J :Cee ??? Si de ce nu ne-au spus mai repede ?

E : Si noi azi am aflat .

Eu+ J: Ahamm .... Bravo voua . 

E+Z : Multumim . 

Eu : Bai , mi-e foame . Sunt gravida . Am 5 luni . 

J : Curcubeu , hai acum iti fac ceva bun . 

Eu : Ingeras . Eu si bebe iti multumim . 

JuJu a facut mancare . Ne-am apucat sa mancam . Deodata aud telefonul . Era mama . 

- Convorbire - 

Eu : Hei mamiii . 

M : Salut draga mea . Sunteti acasa astazi ? 

Eu : Da desigur . 

 M : Atunci va voi face o vizita .

Eu : Te asteptam cu drag . 

M : Paa. 

Eu : Paaa .

- End Call - 

Am gatat de mancat . Baietii s-au apucat sa spele vasele . Eu cu Elena ne-am pus pe canapea . Usa se deschide usor . Pe usa inntra Mama . 

Eu : Mamii . 

M : Ce faceti voi ?

Noi : Bine . 

Trec 3 ore de cand a plecat mama .  Ne punem in pat si atipim . 

Dimineata . Razele soarelui imi mangaie pielea . Ma ridic usor din pat si vad ca Pufuletele meu nu este langa mine . Oare unde sa fie ? Imi fac rutina de dimineata si ma duc la sifonier pt ami alege niste haine . Mi-am luat un tricou larg rosu pe care scria ,, I Love My Family '' , colanti nergri si in picioare conversele mele albe . Cobor jos si ii vad pe cei 3 crai de la rasarit la masa . 

Eu : Neata Crailor . 

Ei : Neata Piticot . 

Eu : Ce avem la masa ? Mi-e foame !!

E : Hoo fomist-o . Vad eu ce mancam . 

Eu : Cum m-ai facut ? 

E : Frumoasa 

Eu : Stiu ca m-ai facut fomista. Acum hai fa ceva de halit . 

E: Ok Tanti . 

Am mancat . Eu cu Justin ne-am dus la o plimbare . 

Eu : Pufulet , cum o sa-l cheme pe Baiat ?

J : Nu stiu . Derek ?

Eu : Neh . Ce zici de Dustin ? 

J : E super Curcubeu . 

Eu : Awwee <3 

Atunci a urmat o sesiune de saruturi . Ne-am luat de mana si am plecat .  Cum ne tot plimbam noi pe acolo mi se face rau . Justin ma vede si ma duce acasa . Ajunsi acasa Justin ma pune in pat .  Am adormit instantaneu . Ma trezesc ametita . Ii vad pe cei 3 crai langa mine . Eram bucuroasa ca ii am pe cei 3 langa mine . 

 ***** Peste 4 luni *****

Era timpul sa nasc . Eram pe canapea cu cei 3 bolunzi ai mei . Deodata ma iau durerile de burta ,

E : De ce e asa ud pe canapa . 

Eu : Pai , mi s-a rupt apa . Duceti-ma repede la spital . 

Ne-am suit repede in masina si am plecat . La volan a fost Zayn . Pe drum Justin a sunat pe toata lumea . Era sa sune si la presa cat de fericit era . Am ajuns la spital . Eu am intrat direct in sala de nasteri . Pe usa spitalului isi fac aparitia mama, tata pattie , jeremmy . Deodata iasa doctorul din sala . 

Doctor : Domnul Bieber , aveti un baietel de nota 10 . 

Atunci Justin vine la mine in salon si ma pupa . 

J : Te iubesc . 

Eu : Si eu te iubesc . 

JuJu il ia un brate pe Dustin si se invarte cu el prin salon . Dustin scoate un mic sunet cand s-au invartit . A fost asa dragutz . 

***** Peste 3 zile *****

Mi-au dat drumul din spital . Ajungem acasa . Cand intram in casa toti prietenii si familia ne-au surprins . 

Ei : Surpriza !!

Noi : Multumim mult dar acum trebuie sa-l punem pe micul Dustin la culcare . Dupaceia petrecem . L-am pus pe micutul Dustin la culcare si noi am petrecut . 

......................................

Hey , acesta este Capitolul 10 din poveste . Sper sa va placa . 

Ly <3 

Visele pot deveni RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum