Nu am terminat bine de zis ca si Elena ma trage la o parte .
E : Stii.... Eu cu Zayn ne-am gandit daca vreti ne putem mutat toti in aceeasi casa.
Eu : Desigur. O sa fim cei 4 Nebuni :))
E : Pai asa si o sa fie . O sa inebunim toti vecinii :))
Eu : Crezi ca nu stiam asta ?
Nu am terminat bine de zis ca apar si baietii. Le-am povestin totul. Cand au auzit ca vom fi cei 4 nebuna au inceput sa rada in hohote . Am mai stat cam vreo 30 min in parc si am plecat . Pe drum baietii ne tot faceau dedicatii. Ne spuneau ca ne iubesc mult si dupaceia au inceput sa cante . Am ajuns in casa .
Eu : Casa dulce casa !
E : Parca nu ai vazut casa asta de 3 ani !
Eu Shhhh Guritaaa !
Toti am inceput sa radem .
Eu : Daca vreti sa va mutati cu noi duceti-va si faceti-va bagajele .
E : Ok !
J : Iubire , nu vrei a mergem noi intr-o vacanta ?
Eu : Pai sa sti , sincer , chiar as vrea . Pai si unde ai vrea sa mergem ?
J : In Haway . E bine ?
Eu : E perfect .
Ne-am pus amandoi pe canapea si butonam telecomanda . Deodata am dat de un film Grozav .Filmul era grozav .
J : Lasa aici .
Eu : Ok . Dute si fa floricelele .
J : Ok .
Dupa 3 minute apare Justin cu floricelele .
In timpul filmului mie imi era firca . Justin ma vazuse asa ca m-a luat in brate si m-a sarutat .
Pe la sfarsitul filmului era un cuplu fericit pe o strada si ei au vrut sa se sarute . Deodata apare o fantoma si ii omoara . Justin ma ia in brate si ma pupa si imi zice ca totul va fi bine .
Era ora 23.40 si noi nu aveam simn .
Eu : Iubire , nu vrei sa mergem intr-un club ?
J : Desigur . In ce club vrei sa mergem ?
Eu : In clubul 23 .
J : Ok .
Ne-am luat tot dece aveam nevoie si am plecat .
CITEȘTI
Visele pot deveni Realitate
FanfictionOare Alex il va pierde pe Justin ? Selena se va baga intre Alex si Justin ? Totul vei afla in aceasta Povestire .