Eu : Te iubesc SiS !
A: Si eu SiS !
Perspectina lui Alex
Dupa ce am fost de am vazut-o pe Elena eu cu Justin am mers acasa . Era ora 20:45
Eu : Sii...Ce facm acasa ? Ne uitam la un film ?
J : Paii...Eu vreau altceva ! ( Zambeste Pervers )
Justin m-a luat pe sus si m-a dus in camera . M-a pus pe pat si el s-a dus sa inchida usa. Dupa ce a inchis usa a sarit pe mine ca Spider-Bieber sarutandu-ma . In cateva momente eram desbracati . Tom si Jerry si-au facut treaba .
Dimineata ma trezesc cu o durere de cap si de burta ingrozitoare . Pana sa ma dau jos din pat am simtit 2 maini care ma inconjurau
J : Neata pui ce faci ?
Eu : Bine . ( cu mana pe burta si suspinand de durere )
J : Ce s-a intamplat ?
Eu : Nimic . Doar ma doare burta si capul umpic .
J : Ok. Hai sa mancam ca poate deasta te doare capu si burta .
Eu : Ok .
Am scos din frigider niste oua si sunca. Am pus in tigaie ouale sa se prajeasca alaturi de sunca. Dupa ce s-a facut mancarea ampus-o in farfurie .
J : Pui , vezi ca in seara asta trebuie sa mergem la o conferinta de Presa . ( spune in timp ce manca )
Eu : Numai acum ma anunti si tu ?
J : Paii...Da !
Eu : Smechher mic ce esti . Treci in coa !
Justin a venit la mine iar eu i-am dat un pupic pe nas .
Eu : Daca tot e conferinta aia diseara trebuie sa mergem la cumparaturi .Dar prima data trebuie sa mergem sa vedem de Elena . Sa vedem cand i da drumul .
Dupa ce am spalat vasele ne-am imbracat si am plecat la spital la Elena . Cand intram in spital ii vedem pe cei 2 nebuni care se alergau prin salon aruncand unul dupa altul cu pufuleti .
Eu : Aloo , ce credeti ca faceti voi aici ?
E + Z: Nimic.
Eu : Hai imbracati-va ca mergem la Shopping . Am vorbit cu doctorul si va lasa sa plecati .
E + Z : Ieiiii .
Dupa ce am iesit de la spital am plecat toti la Mall . Dupa 3 ore de cumparaturi am gasit ce ne trebuia .
Era ora 17:30 iar la ora 19:00 trebuia sa fim la conferinta . Eu m-am imbracat cu o rochita neagra cu o palma sub fund si in picioare mi-am luat o pereche de pantofi cu toc de culoare rosie . La ea am asortat o gentuta tip plic in care mi-am bagat niste bani si telefonul . M-am machiat simplu . Putin fard , rimel si un Ruj Rosu Sangeriu . Parul l-am lasat pe spate . Intr-o ora am fost gata . Justin s-a imbracat la costum . Elena intr-o rochita rochie rosie cu spatele gol in picioare cu o pereche de papuci cu toc de culoare neagra iar Zay la constum .
Dupa ce ne-am imbracat am plecat . Am ajuns la conferinta . Pe mine ma luau ametelile .
J : Iubit-o , esti bine ?
Eu : Da .
Incepuse conferinta .Justin urcase pe scena . In timp ce povestea el pe acolo mi-am auzit numele . Am urcat pe scena . Cand am pus pasul pe scena Buf.. Am lesinat .
J : Un doctor va rog furmos , un doctor . ( spune disperat )
Dupa 1 ora ce am lesinat m-am trezit la spital . Justin nu era langa mine .
D : Bine ca vati trezit .
Eu : Dar ce am patit ?
D : Sunteti insarcinata .
Eu : OMG !! :o :o Nu imi vine sa cred .
D : Ba sa credeti . Acum gata odihniti-va putin .
Perspectiva lui Justin
Oare ce a patit ? Cand se gata nenorocita asta de conferinta ?
Dupa inca 1 ora s-a gatat conferinta . Imi iau repede Jacheta si plec spre spital . Am intrat in salonul lui Alex. Ea era intinsa pe pat zambind larg .
Eu : Ce s-a intamplat draga mea ?
A : O sa fim parinti .
Ies din salon cu un zambet larg pe fata .
Perspectiva lui Alex
Oare de ce a iesit din salon ? Nu-si dorea copilul ?
Deodata aud vocea pufuletelui meu : O daaa. Justin Drew Bieber o sa fie tatic . O da , O da !!!!
Pufulete leu intra in camera si ma prinde de obraji sarutandu-ma .
J : Multumesc !
Eu : Pentru ce ?
J : Pentru ca mi-ai daruit cel mai frumos cadou . Un copil .
Eu : Awweeee !!! <3 <3 <3
Hei , Hei , Hei , Acesta e capitolul 8 din Poveste . Vot daca va place si lasati-va parerile .
CITEȘTI
Visele pot deveni Realitate
Fiksi PenggemarOare Alex il va pierde pe Justin ? Selena se va baga intre Alex si Justin ? Totul vei afla in aceasta Povestire .