34

1.4K 225 9
                                    

"Nak kemana?"

"Shh. Diam je"

Yoongi tersenyum. Aduhh entah entah dia ada niat tak baik. Aku kan lawa! Eh?

Hampir 10 minit juga duduk senyap didalam kereta akhirnya kami sampai di ohmygod.

"T..taman ni..." aku menutup mulut tanda tak percaya.

----------

"Yah.. Yoongi hyung ajak jumpa dekat taman belakang sekolah nanti balik. Katanya urgent.." Taehyung tersenyum. Ini ibarat kerja dia. Hantar pesanan Yoongi ke aku

"Yoongi mana?"

"Kau rasa dia nak datang sekolah ke?"

K.

Mata aku meliar sekitar taman tu. Takde pun kelibat Yoongi.

"Ni kes Taehyung nak kenakan aku ke apa?" terbit rasa marah dalam diri. Ugh kalau aku tak datang mesti sekarang ni best aku bergolek atas katil.

"Dasar Taehyung k....." kata-kata carutan aku terhenti apabila ada seorang budak lelaki lebih kurang 5 tahun menggoyangkan tangan aku. Err faham,kan?

"Ehh.. Kenapa ni? " dengan baiknya aku mencangkung dihadapannya dan membetulkan sedikit rambutnya. Aku mengeluarkan senyuman yang paling indah aku ada.

"Noona.. Ni ada hyung hensem ni bagi ni dekat noona. " dia memberikan satu belon bertali berwarna hitam kepada aku.

"Eh hyung hensem mana ni?"

"Entah. Tapi dia cakap dia hensem."

Aku tersenyum kelat. Eh? Ada tulisan dekat belon ni..

"It's been two years we meet. "

Budak lelaki tu tetiba takde depan mata . aikk.. Dan ada seorang gadis datang dengan belon lagi.

"And you become more beautiful day by day."

Datang lagi seorang lelaki dengan belon.

"You seriously makin' me crazy, dear "


Oh god. Ada seorang lagi yang datang dengan belon.

"It's been a long time I wanna ask you this question."


Datang lagi sorang.

"Do you love me? "


Dan seorang lagi. Min Yoongi .




Dia memberikan aku satu lagi belon.

"Because..."


Aku memandang Yoongi. Nampaknya ayat dia tak lengkap.

"Because I love you Ahn Jung In. " Yoongi tersenyum. Aku menekup mulut.

Adakah aku gadis yang paling bertuah harini? Aku rasa akulah yang paling bertuah.





"Of course i love you yoongi."











------

Im sick doing sweet part. Sorry kalau tak best. Im really bad. 💩

Calling 🎈 MygWhere stories live. Discover now