Special part for you guys sebab aii dah nak balik hosťel.
#iluvhostel2k18
#happynewyear. 💓💓💓Aku mengikut Yoongi sampai kesatu kelas ni. Kelas lama. Kat situ ada Seokjin dengan Taehyung.
Aku menyorok dekat belakang dinding. Aku mula mengintai ditingkap.
"kau okey tak? Aku dah cakap, rehat je kat klinik, kau taknak. " Seokjin memberi kerusi kepada Yoongi.
"aku pening sikit jelah. " Yoongi tersenyum.
"macam mana? Jungin dengan Jimin dah macam mana? " aku terkejut. Apa yang diorang cakapkan ni. Aku cuba memberi fokus.
"diorang dah mula berkawan. Aku tengok Jimin happy semacam. Dah lama kott dia minat Jungin. Dari Jungin first day masuk sekolah lagi. " mata aku membulat. Taehyung yang menyambung lagi percakapan dia.
"aku nampak Jungin macam selesa dah dengan Jimin. " Yoongi tersenyum nipis.
"baguslah macam tu. At least aku tak rasa bersalah. " Yoongi kembali tersenyum.
Aku mengumpul kekuatan. Kalini aku kena betul-betul berani.
"bersalah apa Yoongi?" aku masuk kelas tu. Nampak muka Yoongi, Seokjin dengan Taehyung agak terkejut.
"Jungin. Kau buat apa kat sini? " Yoongi bangun dari tempat duduknya.
"jawab soalan aku, Yoongi. "
"okeylah. Mungkin ni masa yang betul. Kau dah dengar semua benda tadi. Jimin suka kau. "
"..." aku senyap. Memberi ruang untuk Yoongi cakap lagi.
"dah lama dia suka kau. Dari first day kau masuk sekolah ni. Dan aku tahu pasal tu. Dia selalu cerita dekat aku pasal kau. "
"..."
"bila kau lalu dekat blok senior, kau selalu dengar ada orang menjerit nama kau dekat tingkat atas, kan? Bila kau pandang atas, takde orang. Ya, tu aku dengan Jimin. "
"..."
"Jimin cuba nak ambil perhatian kau tapi dia takut. Lagi-lagi bila Yein tanya kau, kau kenal tak Jimin sunbae, lepastu kau kata tak kenal. Ya, Jimin yang suruh Yein tanya kau. "
"..."
"dan aku rasa bersalah. Sebab kau dengan aku. Tanpa pengetahuan Jimin. Jimin tak tahu pon kau dengan aku. "
"..."
"dan sampai sekarang dia masih lagi cerita pasal kau dekat aku. "
"..."
"aku sayang Jimin. Aku serba salah. "
"....."
Haaa... Terkejut tak? Terkejut tak??
Sekarang korang rasa siapa jahat. Yoongi ke Jimin?
AHAHHAHAHAH
YOU ARE READING
Calling 🎈 Myg
Short Story"aku tahu kau nak end call, tapi sekejap. bagi aku cakap." "apa? " "aku suka kau.. " call ended. ---:-) highest ranking #2 in short story