Ok before korang baca, meh jawab dulu soalan ni.
•korang nak Jieun dengan sapa? Jimin or Yoongi?
•tak bosan ke baca cerita ni? 😂
•happy or sad ending?
Ok dah. Harap korang jawab eh. Ok enjoyy..
Aku menjeling Yoongi dan terus mengejar Jimin. Aku dah keliru dengan hati aku. Kenapa aku kena jeling Yoongi dan kenapa aku kena kejar Jimin? Oh hatii, what's going on.
Dari jauh aku nampak Jimin sunbae. Kaki aku dari berjalan terus berlari kearah dia.
Pantas badannya aku peluk dari belakang.
Hati aku berdegup laju. 💓
"sunbaee.. " aku masih tak lepaskan dia.
"yah Jieun.. atila kalau cikgu nampak. " Jimin memegang tangan aku yang masih diperutnya. Aku tersenyum.
"taknak lepaskan. " aku menggelengkan kepala membuatkan Jimin tergelak perlahan.
Dia menarik tangan aku supaya dapat lepaskan dia. Bila dia berjaya lepaskan diri dia, dia berdiri menghadap aku.
"waeyo? " dia memandang aku. Aku mengetap bibir. Tak tahu macam mana nak cakap. Aku pun tak tahu kenapa aku kejar dia. Kenapa aku peluk dia. Ahhh jieun idiot!
"mian.? " aku memandang dia. Cuba mencari riak wajah dia.
"kenapa mintak maaf? Awak tak buat apa-apa salah,kan." dia menggosok kepala aku. Hati aku lega. Tapi..
"tak.. Saya buat salah banyak kat sunbae!" aku memegang kedua-dua belah tangan dia membuatkan dia tersenyum.
" tengok tu! Senyum pon tak ikhlas! Tak boleh jadi ni! Meh saya buat sunbae ceria meh!" aku menarik tangan dia dan turun dari blok tu.
Jimin sunbae tergelak.
Tanpa aku sedar, Yoongi perhati aku dengan Jimin dari tadi. 💔
YOU ARE READING
Calling 🎈 Myg
Short Story"aku tahu kau nak end call, tapi sekejap. bagi aku cakap." "apa? " "aku suka kau.. " call ended. ---:-) highest ranking #2 in short story