#8 Learning??

55 2 1
                                    

"HUUUHH??!!!"Jerit Ace...

"Kenape...Tak bolehke??Atau...Malu??"Kata Kelly dengan nada perli....

"Arrrhh....Errrrr....Ok!!Aku...akan terima!!..err..."Kata Ace bagi menutup rasa malunya...

---

"Arrrgghh!!"Jerit Ace selepas dirotan bahagian punggungnya...

"Buat betul-betul!!!Kalau tak...Kau takkan dapat masuk ke portal tu!!"Jerit ayah Kelly...

"Ok!Aarrgghh!!!"-Ace-

"Tapi...Betulke...Latihan ni dapat tolong saya belajar cara kawal kuasa??"Tanya Ace sambil menarik nafas dalam dalam...

"Ye...Latihan memang amat membantu...Lagi-lagi kau tu Flaming Thunder Elementalist,The Chosen One...Benda ni sepatutnya mudah bagi kau..."

"Tapi, saya tak pernah lagi berlatih cara kawal kuasa saya..."

Ayah Kelly memandang Ace dengan muka terkejut...

"Be-betul ni??Kau tak pernah buat sebarang latihan langsung??!!!"

"Ye pakcik...Lagipun...Saya baru tahu tentang identiti saya..."Jelas Ace...

"Kalau macam tu...Kuasa yang kau buat haritu...Macam mana kau boleh hasilkan kuasa sehebat tu??"Tanya Ayah Kelly lagi..

"Saya sendiri tak tahu...Tapi, apa yang saya buat masa tu...Macam perkara biasa yang saya pernah nampak dan buat..."

"Hmmm....Baiklah...Nampaknya...Banyak yang kamu perlu belajar lagi..."

Legend Of Elementalist The Chosen One-Fantasy Story-[ON HOLD](SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now