Na szóval ide előre rakom az összes értékelést, mert később már fennt áll a spoilerveszély. Ha ez nem zavar, vagy már láttad ezt az animét akkor mindegy. (azért nem durva spoilerek csak picik 🤗)
Történet: 5/10
Karakterek :4/10
Grafika:7/10
Soundtrack:9/10
Úgy az egész anime összességében:7/10Az anime hossza :( 2 évadx)12x24perc
Ajánlom azoknak, akik kikapcsolódásként néznék meg. Garantáltan felbassza őket is.
!!! Amúgy mindaz ellenére, amit leírtam (vagy csak gondoltam) nagyon szeretem ezt az animét.!!!Ez egy 2015-ös anime, szóval nem igazán mai, de tegnap végre rávettem magam az 1. évadra (amit lassan kezdek megbánni - - na jó nem Slime cuki).
Az alaptörténet egy mars-földlakó mecha háborús konfliktus ami tök édes lenne HA NEM LENNE EGY ÓCSKA KOPPINTÁSNA A GUNDAM SZÉRIÁNAK AZ EGÉSZ KICSESZETT ALAPSZTORI. Jesszus.(Na meg ott vannak ilyen kis apróságok, hogy mindenki pont leszarja hogy nagyjából világvége van)A két főszereplő,
Inaho (vagy ahogy én hívom, Dögöljmármeg, esetleg Idaho)
a legsablonosabb, érzéketlenebb logikátlanabb karakter a sok többi között, akire azért rádobtak pár tulajdonságot pl okosabb mindenkinél, csajmágnes, na meg nem hal meg még akkor sem ha átlövik a fejét. Nagyon közelről.Slaine(avagy Slime, mert ennél simlisebb karaktert még nem láttam)
igazából a kedvenc szereplőm az egész animéből ami azért lehet ijesztő, mert a karaktere pont úgy lett megalkotva, hogy sajnáljuk és szeressük. Konkrétan ő az anime boxzsákja, akit enyhénszólva ráerőltetnek a nézőre...Aztán ott van Asseylum hercegnő aki nem csak felszínes de bazi nagy ribanc is. Slaine-el 5 év alatt nem jött össze bezzeg a "csajozógép" Idaho rögtön fúdecuki lett.
Totally legit.Aztán ott van még rengeteg jelentéktelen mellékkarakter meg a főgonosz aki annyira sablon, hogy még a nevére sem emlékszem... Az a helyzet, hogy jobban kidolgozottak is lehettek volna.
A grafika nem kiemelkedő de kellemes. Különösen megszerettem a hercegnő dizájnját. Megemlítendő, hogy a mechákat MINDIG 3D-ben rajzolják. Még akkor is ha minden más 2D XD
És itt jön az anime legjobb része: a soundtrack. Komolyan, ez az egyik legjobb soundtrack amit valaha hallottam (animében).
És akkor a képek amiket még el is neveztem:
Idaho 50 árnyalata
Awww :3
Az összes potenciállal rendelkező leszart szereplő
Köszi ha eddig olvastad, ha érdekelne egy anime kritikája, írd meg a kommentekben🤗
Ciaooo😘
YOU ARE READING
Anime kritikák
Non-FictionKészüljetek emberek, mert a szart is kikritizálom ezekből a művekből... Nincs mit nézned vagy csak egyszerűen érzed egy animén hogy nagyon szar vagy éppen nagyon jó de nem tudod miért?Mert akkor olvass csak bele ebbe a szép kis kritikacsokorba amit...