Eromanga Sensei

420 10 5
                                    

Pontozás:
Történet:7/10
Karakterek:6/10(leszámítva szőke bongyi light-novel író kis ribancot)
Grafika:9/10
Soundtrack:7/10

Összességében: 7/10

Hossz: 12x24 perc

Ajánlanám ezt az animét azoknak, akik még nem unják a háremeket és szeretik a cuki irul-pirul lyányokat.

A történet szerint Átlagos főszereplő-kun örökbefogadott húga már egy éve hikimoriként tengeti életét, azaz azóta ki sem lépett a szobájából testvére nagy fájdalmára.
Bátyja pénzszerzés céljából light-noveleket (könyvszerű cucc) ír, amihez a perverz illusztrációit egy rejtélyes, Eromanga sensei nevű ember csinálja, AKIRŐL KIDERÜL HOGY A HÚGA FÚ DE NAGY JELENTŐSSÉGŰ FORDULAT!😑

Mindeközben Sablon-kun építgeti illegális háremét(nem azon szurkolunk, hogy a hugi kijöjjön, hanem azon, hogy a bátyja meg ne erőszakolja nagy örömében...)

A karakterek viszont remekül működnek egymással, ez plusz kockacukor. A kedvenc szereplőm a srác főszerkesztője, aki olyan hidegvérrel szar le mindenkit, hogy azt tanítani kéne.

Az anime legjobb pontja talán a grafika, nagyon színes, szép és sugározza a vérfertőzést (oké, mostohatestvérek de ez ugyanúgy... FUJJ.).

A soundtrack egyszerűen gyönyörű(kivéve az op azt átjárja a vérfertőzés).

Összességében, ha van időd és energiád nézd csak meg, nem rossz anime, csak hárem.
És a kettő (NÉHA, NAGYON NÉHA) nem jár kéz a kézben.

Ellentétben a vérfertőzéssel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ellentétben a vérfertőzéssel. És pedofíliával.
Mint az sugárzik erről a képről is.

MI A SZAR AZ A NAGY SÁRGA HMMMMM.

Köszi ha eddig velem tartottál, találkozzunk a következő kritikámban!

Ciao 😘

Anime kritikákWhere stories live. Discover now