Hitorijime my hero

489 25 7
                                    

Vigyázat! Yaoi! (yaoi jelentése: ha ezt nem érted, még nem állsz készen erre az animére.)

Értékelés:
Történet:8/10
Karakterek:7/10
Grafika:7/10
Soundtrack:6/10

Hossz: 12x24 perc

Ezt az animét bátran ajánlom kedves yaoi pártoló fujoshi és fudanshi elvtársaimnak, az átlagnál a mű szerencsére jóval feljebb áll.

Történetünk igazából két uke szemszögéből bontakozik ki, az ő nézőpontjuk alapján kapjuk meg a két kapcsolat kibontakozását, de a szálak szorosan összefonódnak, hatnak egymásra, így a két láv sztori nem szedhető szét teljesen különálló történetekké.

Az anime ezen összetettsége nagyon meglepő (és pozitív!!) meglepetés, mivel a művet egy viszonylag új stúdió (Encourage Films) és egy kezdő yaoi mangaka (Arii Memeko) hozta össze.

A karakterek sokkal árnyaltabbak mint amit egy ilyen szerelmi történettől elvárnánk, például Masahiro élethelyzete miatti problémái, vagy Kousuke saját határainak realizálása.
(sajnos nekem csak az egyik páros volt szimpatikus, de gondolom ez személyiségfüggő.)

A grafika remek egy yaoihoz képest (bye-bye yaoi kezek! Hegyes állak!) igazán felüdítő a sok normális kézméret és nem halálosan hegyes áll.
További isteni áldás az, hogy a seme és uke közötti határ el van mosdóva, ellentétben a  többi yaoi 99%-ával, ahol A SEME EGY KICSESZETT PEDO PÓZNA AZ UKE MEG EGY KISFIÚ. FUJJ.

A soundtrack naggyon romi, nem túl különleges de passzol az anime stílusához.

Igazából ami megfogott ebben a történetben, az nem (csak) a yaoi volt.
Masahiro, ahogyan idolizálja Kousukét, a társadalmi alaphelyzetük különbözőségén alapuló konfliktusaik mid-mind egy remek animéhez vezetnek.

IGEN, BEISMEREM, A HITORIJIME MY HERO ROMANTIKA NÉLKÜL IS JÓ ANIME LENNE!!!

ÉS EZAZZZ!! Kibírtam  ezt a kritikát fangirlködés nélkül😸Az a helyzet, hogy elég sok yaoi animét láttam már, szóval ha valakit érdekel, az írja csak meg  kommentben 😂Viszlát a következő kritikáig!!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


ÉS EZAZZZ!!
Kibírtam  ezt a kritikát fangirlködés nélkül😸
Az a helyzet, hogy elég sok yaoi animét láttam már, szóval ha valakit érdekel, az írja csak meg  kommentben 😂
Viszlát a következő kritikáig!!

Ciao😘

Anime kritikákOù les histoires vivent. Découvrez maintenant