Yu-gi-oh:Duel Monsters

286 9 5
                                    

Értékelés:
Történet: 7/10
Karakterek:9/10
Grafika: 7/10
Soundtrack: 5/10

Összességében:7/10

Hossz: (mármint a duel monsters hossza)
224x23 perc

Ajánlanám ezt megrögzött shounenistáknak vagy jó humorérzékkel rendelkező egyedeknek.
Én szétröhögtem magam rajta...

A remek történet  gyík kártyapárharcokon keresztül próbál morált tuszkolni a gyerekekbe, ami egész okos dolog, leszámítva persze a gyík kártyapárharcok gázságát.
De amúgy okés az.
Összefüggő sztori nagyon nincs, csak epizódikus kalandok jellemzőek.

A karakterek... Nos magukon viselik a régebbi shounen animék kínos toposzait, de nem annyira vészesek.

A grafika sem kifejezetten szar, azok a hajak például... Nyamm.
Külön oldalak vannak a neten a Yu-Gi-Oh cosplayekhez... Ami azért elég vicces. Főleg, hogy a képek fele úgy néz ki mintha két radioaktív borz járna épp  csárdást szegény cosplayer koponyáján.

A soundtrack sem rossz, tipikus shounen "hangulatfokozó" muzsikák.

És, hogy mégis mi a francért kezdtem ebbe az animébe bele pont most, amikor helyette sokkal jobb animációk, sorozatok és animék (South park, lucifer, teacher despair, blend S, a fehér hercegnő, luke cage, a dél királynője) várnak folytatásra?!
.
.
.
Ugyebár azért nehéz nyomon követni ezt a művet, mert össze-vissza vannak az évadok. És valamelyik évad szereplőjéről, Vectorról vagy ki a frászról találtam valami doujinshit... Amiben annyira megtetszett a karakter design és a száj nélkül is nagyon kifejező arcmimika (#noporn)
, hogy eldöntöttem elkezdem, annyira csak nem lehet rossz.

És valóban. (szóval addig fogom nézni, amíg valamelyik évadban meg nem találom a szívem csücskét...hosszú lesz, de ez a fangirlség magányos útja... )

Összességében bár az anime egy idő után monoton, és vannak benne fura dolgok(kissrác  nagyapja majdnem belehal abba, hogy megverték kártyában...) számomra nagyon is élvezetes ez a mű.

S'akkor pár kép:

A szerelmem 😍Amúgy tök pszichopata, de pont leszarom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szerelmem 😍
Amúgy tök pszichopata, de pont leszarom.
*\ ('^') /look at all the fucks I give*

És akkor több képre számítottál?
Ami lényeges, azt már úgyis láttad😂

Köszönöm, hogy eddig kitartottál, találkozzunk a következő kritikámban!!

Ciao😘

Anime kritikákWhere stories live. Discover now