Tegnap este épp fekszem az ágyamban, elmélkedek vagy mi a fasz ~~
"Hmm mintha valamit elfelejtettem volna."
~egy óra múlva ~
"baszki a kritika..."
-és bár nagyon röviden és kómásan, de meglett.
Azért szenvedek rendesen vele XD***
Értékelés:
Történet: kb nincs is.
Karakterek:8 /10
Grafika:8/10
Soundtrack:8/10Összességében:8/10
Hossz:13x23 perc
Ajánlanám ezt azon a Cartoon Network mániákus emberkéknek, akik a humort tág fogalomként kezelik.
Van egy város menny és pokol közt, Daven city, ahol két bukott angyal, Panty és Stocking gyűjtöget isteni érméket szörnyek legyilkolásával, amikkel majd egyszer talán visszajutnak a mennybe.
Én erre személyesen elég kevés esélyt látok, mivel Panty egy szexfüggő paraszt, Stocking pedig egy szörnyen édesszájú nemtörődöm goth.
(Tudom, hogy az anime eredeti címe Panty and Stocking with Gartenbelt - aki egy afro pedofil papállat (háhá, megy az utalás PinkMuffinGirl), de annyira jelentéktelen a történet szempontjából, hogy még a nyámnyila kritikámban is zárójelet kap *gonosz kacaj*)
A "nevüket" onnan kapták, hogy Panty a bugyiját, Stocking pedig a zokniját alakítja fegyverré a csetepaték alatt.
Tudom, hogy mire gondolsz.
És valóban, ez szerintem is beteges.
.
.
.
Szegény Stockingot zokni nélkül mutogatni.
Fujj.
Gusztustalan.A grafikához őszintén szólva szoktatni kell a szemet.
Elsőre nagyon furcsának és darabosnak fog tűnni (mert az is) de ez később javul.
Érdekességként kiemelkedő, hogy eme alkotásnak nem volt semmilyen "elődje" azaz nem volt belőle manga, light novel, stb...
Ez csak úgy jött XDA soundtrack szépen belesimul a jelenetekbe, viszont az opening olyannyira kiidegelt, hogy arra nincsenek szavak.
Lehet valakinek tetszik, de én sikítozni tudnék tőle.
Olyan ez mint a Sankarea openingje.
(arról is kéne kritikát írni)
Sok-sok barátomnak az a szám nagyjából sátán okádékával egyenlő, pedig szerintem nagyon jó.Visszatérve eme mesterműhöz.
Van egy kis ellentét az animében ami miatt a nézettsége nagyon alacsony...
A sok-sok felnőtt humor.
Ez a Cartoon Network -pornó utalások ellentét nem vonz túl nagy réteget. De ez természetesen nem probléma, hiszen így lesz a Panty and Stocking egy nagyon különleges és egyedien különc alkotás.Köszönöm, ha eddig velem tartottál, találkozzunk a következő kritikámban!
Ha van ötleted, hogy mégis mit kritizáljak, írd meg kérlek XD
Olyan szenvedéseket vágok le egy-egy rész előtt, hogy azt még egy mazochista is megirigyelné...😂Ciao 😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Anime kritikák
Документальная прозаKészüljetek emberek, mert a szart is kikritizálom ezekből a művekből... Nincs mit nézned vagy csak egyszerűen érzed egy animén hogy nagyon szar vagy éppen nagyon jó de nem tudod miért?Mert akkor olvass csak bele ebbe a szép kis kritikacsokorba amit...