My Hero Academia

639 21 9
                                    

Értékelés:
Történet:8/10
Karakterek:10/10
Grafika:9/10
Soundtrack:9/10

Eddigi hossz:2x24x24

Mivel az az anime egy alap shounen mű, szinte bárkinek bátran ajánlom.  Tényleg, ha még nem láttad kezdj csak bele, nagyon jó.

A történet egy olyan világban játszódik, ahol majdnem minden embernek van egy különleges képessége. Ennek köszönhetően a társadalom továbbfejlődött,    átalakult a szuperhősök és gonosztevők játszóterévé.
(Ezzel a társadalommal van egy hatalmas probléma, amiről eddig még senkit nem hallottam beszélni szóval megteszem én. Egy ilyen társadalomban sajnos az emberek nem igazán "lehetnek bármik ha felnőnek, mivel a képességük eléggé lekorlátozza őket. Például nem szívesen élnénk azzal a tudattal, hogy az általunk éltetett politikus egy hipnotizőr. De vissza a kritikához:)

Főszereplőnk, Midoriya Izuku (aww úgy imádom ezt a nevet) minden álma, hogy egy nap olyanná váljon mint éltetett hőse All Might.
Azonban a sors gonosz fordulata, pont neki nem lesz semmilyen képessége.

Később egy véletlen találkozás folytán
megismerkedik idolával, aki hatalmas erőt kínál fel neki. Természetesen elfogadja az ajánlatot, de újonnan szerzett erejét máris kamatoztatnia kell egy hősiskolai felvételi vizsgán.
Bár az erejét még nem tudja rendesen használni, hősiessége miatt bejut at intézménybe.

A történet nem túl úristen de különleges, konkrétan a one punch man és bármilyen sulis anime kombója, de legalább sokat kihoznak ebből a sablonból.

Az anime igazi ereje a reeengeteg karakter, akiket mind többé-kevésbé megismerünk a 2. évadra.
És, mint az természetes, a sok jó karakter miatt sok-sok őrült ship született.
Amiket én mind támogatok természetesen XD

A grafika nekem nagyon szimpatikus, imádom ezt a sok különleges dizájnt.
A soundtrack még most, a 2.évad végén is ott van, de azért a legjobb még mindig az a bizonyos 1. opening... :3

Összességében ha szeretted a Nagy Shounen Négyest (Naruto, Bleach, Fairy tail, One piece) akkor kezdj csak neki nyugodtan, ha nem, akkor is mert ez sokkal jobb anime mint azok. (Hó, nyugi csak viccelek XD... Vagy nem? 🙄)

És ott van még ez az utolsó bizonyos érdekes dolog a bnha-val kapcsolatban. Nézzük csak ezen tényeket:
-egy fiú régi vágyálommal ami bizonyos fizikai veleszületett kondíciója miatt megvalósíthatatlan
-legjobb barát (khmmm Bakugou) rendelkezik ezzel a valamivel, ráadásul kimagasló is benne
-rejtélyes mentor véletlenül belébotlik és megváltoztatja az életét
-bejuttatja a hőn áhított szervezetbe
-megadja neki azt, amire vágyott és jobb lesz mindenkinél
-De közben ugyan az az ember maradt
.
.
.
KICSESZETT AMERIKA KAPITÁNY!!!
MI EZ MÁR?? 😂😂

 KICSESZETT AMERIKA KAPITÁNY!!! MI EZ MÁR?? 😂😂

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Köszönöm ha eddig velem tartottál.
Találkozzunk a következő kritikámban~~

Ciao 😘

Anime kritikákTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang