14 · Jak się zachowuje, gdy wypije zbyt dużo?

2.8K 134 29
                                    

Ciel Phantomhive; Sebastian do tego nie dopuści. NIGDY. Jeśli jednak by do tego doszło, Ciel będzie miał tendencję do zakładów. Założy się z absolutnie każdym, że ogra go w szachy, lecz w tym stanie może mu się to udać góra raz czy dwa.

Sebastian Michaelis; wyjaśnijmy sobie jedno - tego demona nic nie rusza nawet po wypiciu hektolitrów alkoholu.

Alois Trancy; uważa, że alkohol to najgorsze co może być pod względem smaku, więc nawet nie ma zamiaru próbować, jednak jeśli już miałabym opisać jak zmieni się jego zachowanie to... nie zmieni się wcale, nawet odrobinę. 

Grell Sutcliff; zachowuje się w stosunku do ciebie bardzo emocjonalnie, wymaga deklaracji miłości  i rzuca wszystkim co wpadnie mu w ręce.

Undertaker; jego żarty stają się wtedy nieco gorsze niż oryginalnie, ogólnie to humor mu się psuje i staje się bardziej perwersyjny.

Ronlad Knox; jest typem osoby, która po alkoholu robi się agresywna. Co prawda naprawdę rzadko bywa w tak złym stanie, ale warto mieć to na uwadze, gdy wychodzi się z nim na jakiekolwiek przyjęcie.

William T. Spears; to uwłaczałoby jego samokontroli, nigdy nie widziałaś go w takiej sytuacji, jednak jeśli miałoby to miejsce Will stałby się bardziej żądny twojej uwagi i uwolniłby zakopane na dnie jego umysłu emocje. 

Charles Grey;  nie trzeba dużo mocnych trunków, by doprowadzić go do stanu półprzytomności. Zwykle staje się dużo bardziej senny i gderliwy.

Preferencje • KuroshitsujiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz