Ciel Phantomhive; jest tym faktem naprawdę zdenerwowany. Niestety, nigdy nie złapały go wyrzuty sumienia, że bardzo często robi ci tak samo.
Sebastian Michaelis; dochodzi do wniosku, że to wojna na ignorowanie siebie nawzajem, więc również cię ignoruje.
Alois Trancy; narzeka, krzyczy, rzuca przedmiotami, poniewiera służbą na twoich oczach. Wszystko tylko po to, by zmusić cię do interwencji.
Grell Sutcliff; nieudolnie udaje niewzruszonego, ale ostatecznie przybiega do ciebie z pretensjami.
Undertaker; twierdzi, że obejdzie się bez ciebie. W końcu chociażby takie przyjęcia herbaciane czy pogrzeby można wyprawiać w pojedynkę.
Ronlad Knox; przeważnie to ty nie masz dla niego czasu, więc zdążył już przywyknąć do nietypowego walczenia o twoją uwagę; popisuje się, czasami nawet nieumyślnie robi głupoty, które wywołują u ciebie napad śmiechu. W niektórych sytuacjach nie da się go zniechęcić.
William T. Spears; cieszy się chwilą spokoju. Specjalnie na tę okazję przygotowuje herbatę i spędza około godziny, zachwycając się tym, że przez nikogo się nie rozlała.
Charles Grey; publicznie nigdy nie pokaże, że go to rusza, ale prywatnie... Cóż, prawdopodobnie skłoni go to do upewnienia się, że nie jesteś obrażona. Średnio potrafi rozpoznać twoje intencje, więc woli dmuchać na zimne.
Hannah Anafeloz; nieco zawiedziona wraca do swoich obowiązków. Stara się jeszcze bardziej, by praca pozwoliła jej zapomnieć o tobie choć na chwilkę.
Edward Midford; udaje wyluzowanego, ale w środku obiera najczarniejszy ze scenariuszy.
Claude Faustus; przewraca oczami i zajmuje się swoimi sprawami.
Aleister Chamber; jest na tyle przekonujący, że potrafi wyciągnąć cię nawet ze spotkania biznesowego, jednak jeśli już koniecznie miałabyś mu odmówić zacząłby poważnie wątpić w swoje umiejętności i pogrążyłby się w swoich mrocznych myślach do czasu aż znajdziesz dla niego czas.
CZYTASZ
Preferencje • Kuroshitsuji
RandomPreferencje są znacznie prostszą i mniej czasochłonną formą scenariuszy. W tym przypadku w rolach głównych wystąpią postacie z Kuroshitsuji. Kocham czarnego lokaja całym swoim serduszkiem i chciałbym upamiętnić tę miłość jakąś książką na moim koncie.