Az infótanárunk csilipaprikát termeszt az infóteremben.
A kémia/biosztanárunk (állítása szerint) egyszer elárasztotta a sulit valami büdös gázzal
A rajztanár (szintén állítása szerint) olyan jól rajzolt általános iskolában, hogy kizárták egy versenyből (? nagyon logic)
A tesitanár lazán benntartott iskolában, miután eltört a csuklóm XD
A matektanár/énektanár egyszer valami ilyesmit mondott arra, hogy csapkodják valamelyik évfolyamtársamat(?): "Addig csináljátok, amíg nem nekem kell!" Hát öhm... oké...
A fizikatanár előszeretettel viselkedik úgy, mint egy diák, pl.: utalást tesz arra, hogy a műanyagrúd szőnyeggel (komolyan, van egy kis lábtörlő-szerűség, amit csak arra lehet használni) való dörzsölése félreérthető lehet egyesek számára, vagy hogy a soros kapcsolásnak most nincs köze a politikához, segít tz-ben, stb.
A hittantanárom egy kis elvarázsolt, életvidám emberke, aki le se tojja, ha rajzolsz órán, sőt, látja, megjegyzi, hogy mit csinálsz, és megdicséri a munkát. Wtf.
Volt hittan tanárom: Lélekben egy terrorista, szerintem én voltam az egyik legboldogabb ember, amikor nyugdíjba ment.
Az ofőnk nagyon szép zebrát tud rajzolni, szinte már élőlény kinézete van.
Az angoltanárunk, a matektanárunk, és még sok más tanár, aki minket nem tanít, egyik farsangon beöltözött cirkusznak. A két tanárnőm oroszlánok voltak. Valaki mossa ki a szemeimet szenteltvízzel.
A föcitanárunk kedvenc mondata az "Egy mindenkiért, mindenki egyért!". És ez általában dogaírás előtt hangzik el...
A töritanárunk új hobbija a shipnevek gyártása (Véletlenül egybemondta Fanni és Hajni nevű osztálytársaim neveit, és Hanni lett belőle... :'D)
Az elsősegélytanárunk óráin egy ideig engedély nélkül is lehetett telefonozni. Most már kitudódott, úgyhogy nem :c
VOCÊ ESTÁ LENDO
Történetek egy szerencsétlen életéből
HumorAz életem sose volt normális, amiről, mondjuk sokszor nem én, hanem a környezetem tehet, de mindegy is XD Úgy gondoltam, megosztok néhányat a wattpad olvasóival :)