Igen. Ha a cím alapján nem lehetett volna rájönni, eltévedtem az iskolában 😂 Háromszor is.
1. eltévedés: Nem történt semmi, szerencsére nem késtem el az óráról, viszont attól a szent pillanattól kezdve tudtam, hogy ez nem az első eset lesz. És milyen okos voltam 😂
2. eltévedés: Mivel az első nyelvtan óra a média teremben volt (logic), ezért oda mentem első órára. Rajtam kívül olyan 6 ember követte még ezt az elvet, csak sajnos volt az a közös tulajdonságunk, hogy egyikünk se nézte meg az órarendben, hogy hol leszünk (nekem nincs is, és nem volt eszem megkérdezni valakit reggel, hogy most wut). És ki gondolta volna, az iskola teljesen másik felében kellett volna gyülekeznünk. 10 percet késtünk, ráadásul év eleji szövegértőt írtunk 😂😂 Viszont föci óra elején bejött az ofő és leosztott minket, hogy mi az, hogy késünk óráról. Az már nem volt vicces ._. Szerencsére nem tudta, hogy pontosan kik is késtek 😅
3. eltévedés: Pfúúú... itt késtem a legtöbbet 😅 Itt se egyedül tévedtem el, velem volt egy barátom is. Amikor vége volt az angol órának, sajnos bolondok voltunk, és elvesztettük az egyetlen embert, akinek a második nyelve szintén francia volt, úgyhogy egyedül kellett túlélnünk. A második hiba, amibe estünk, az az volt, hogy megint azt hittük, ott lesz az óra, mint előzőleg. Heh. Több, mint 70 terem mellett ez felejtős. Először megkérdeztük a könyvtárost, hogy hova az istenbe kéne mennünk, mire az rossz termet adott meg, aztán húsz perc barangolás után felfogtuk, hogy akár a tanárit is használhatnánk, mint segítő opciót. Na, a tanáriban is megpróbálták kinézni az órarendünkben, hogy hol leszünk (a szám mind az egy, elmosódott, pixeles milliméterét), viszont ők is tanácstalanul álltak a helyzethez. Aztán valahonnan előkerült a könyvtáros (?), akinek végre sikerült megtalálnia a helyet. Olyan 20-30 perc késéssel be is értünk franciára 😅😂 Mondjuk így, utólag sajnálom, hogy nem más óráról sikerült elkésnünk, hanem franciáról, mert enyhe comdey central hangulat uralkodott (pl. random elindította az egyik osztálytársam a francia himnuszt, valaki azt mondta franciául, hogy "Beszélek Miklósul", és ráadásul a g00gle fordító segítségével tanultuk meg a francia számokat 15-ig)
ESTÁS LEYENDO
Történetek egy szerencsétlen életéből
HumorAz életem sose volt normális, amiről, mondjuk sokszor nem én, hanem a környezetem tehet, de mindegy is XD Úgy gondoltam, megosztok néhányat a wattpad olvasóival :)