Az év biciklije

26 2 0
                                    

Három barátommal nagy nyugodtan sétáltunk a buszmegálló fele ( egy embert kivéve mind a hárman helyiek voltunk, de azért elkísértük őt, mert friendship is magic), amikor összetalálkoztunk egy csiszolatlan gyemánt osztálytársunkkak 😂 Ő kunszenti btw, azaz bejárós, és nemtom, ki ismeri Kunszentet, de az egy elég... különös hely 😂😂 Ha jól informálódtam, van a temető közepén egy konditerem, szinte minden bolt bezár, volt egy mozijuk, ahol kb 500 Ft, vagy mennyi volt a jegy, és gyereknapon még kedvezményes is, és volt egy pedofil föcitanáruk, akit azóta már elküldtek, de na 😂😂😂 Ezzel az osztálytársunkkal folytattuk az utunkat, és elkezdte magyarázni, hogy "Várjatok, megmutatom a biciklimet! Az év biciklije is lett egyszer!"
Persze kiröhögtük 😂 és jogosan
Aztán elindult a biciklijeért, és beszorult a kerítésbe, ami alatt át akart mászni 😂😂😂 nekem kellett segíteni neki kimászni alóla, és így folytathatta útját
Barát: Amúgy nem lenne egyszerűbb megkerülni a kerítést 😂 (btw a kerítést megkerülve simán elfért volna)
Én: Az túl egyszerű lett volna 😂
Aztán visszatért EZZEL a csodajárgánnyal:

 különös hely 😂😂 Ha jól informálódtam, van a temető közepén egy konditerem, szinte minden bolt bezár, volt egy mozijuk, ahol kb 500 Ft, vagy mennyi volt a jegy, és gyereknapon még kedvezményes is, és volt egy pedofil föcitanáruk, akit azóta már ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mindenki: 😂😂😂😂😂
Egyik friendem: De miért van egyáltalán itt? 😂
O. társ: Mert nem engedtek fel vele a buszra :c
Aztán két barátom segítségével átemelték a biciklit a KERÍTÉSEN 😂 nem, nem akarta megkerülni az egészet
Friend: Hadd próbáljam már ki!
Másik friend: Ez az, aminek múltkor meggörbült a pedálja? 😂 (Asszem ezt mondta 😂😂)
O. társ: Igen 😂
Friend: JAJJ (majdnem neki ment egy oszlopnak, és egy embernek)
O. társ: Várjatok, megmutatom, hogy hogy kell 😎
*5 perccel később*
Én: Ez most komolyan elindult Kunszent felé?
Egyik friendem: Nem, szerintem csak a vonatállomáshoz 😂

Történetek egy szerencsétlen életébőlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora