01-

588 66 35
                                    

Seperti yang dijanjikan 5 vote! Here we go!!  ❤

0001

Cuti sekolah apa lagi keluarlah dengan kawan-kawan. Takkanlah nak duduk rumah dengan abang aku yang mata sepet ni acah-acah 10:10 .

Aku memakai baju yang aku telah sediakan sebelum aku mandi. All black baru swag Min Yoongi. Mic drop.

Maaf ler aku tak pakai make up pe semua. Aku lebih suka bare face. Jimat sikit duit aku. Simpan pergi concert, beli lightstick and album. Wanna one huaaaaa.

" Kwon Soon Jyn!! Cepat! Penyagak ehhh kawan-kawan kamu dah sampai " aku terus bergegas turun ke bawah. Mencium pipi ibu tercinta plus swag gitu.

" okay jom! " aku menekan punat kunci kereta ku. Bish please aku ada lesen okay. Korang pe tau

Skip

Lotte World

Huaaaa sekian lama tak jejak Lotte World akhir aku kembali . It's showtime ehh it's time to have fun!! Rollercoaster, Viking ride. Gula-gula kapas. Naiseee

" Weh hyunji, mamat rambut purple tu " aku menunjuk-nunjuk lelaki yang berambut purple tu sambil memukul bahu hyunji.

" sakitlah bahalol " dia mengosok bahu dia. Aku tersengih memandangnya.

" kalau macam tu aku dare kau tegur mamat rambut purple tu, tanya nama and ID kakao. Apa macam ada berani? " Kai Iyn menjungkit-jungkit keningnya.

" kalau aku dapat korang semua belanja aku gula-gula kapas and bulgogi , heol? "

" Heollll ! Dah dah pergi!! " kurang ajar tolak tolak aku. Tarik nafas hembus. Aku Soo Jyn fighting!! Aku jalan ke arah nya .

" Hai! " dia memandang aku dengan pelik. Mesti dia ingat aku sewel en.

" ha..haii, kenapa tegur saya? "

" se...sebab rambut awak " aku hanya tersengih.

" kenapa dengan rambut saya? Ada apa-apa ke? Buruk ke? " alahai mamat ni gelabah pulak. Ingat bulgogi.

" taklah rambut awak tarik perhatian saya. Em apa nama awak? "

" Donghyun , Kim Donghyun . Awak? " sedap nama dia.

" Soon Jyn, Kwon Soon Jyn " aku selesa berkomunikasi dengan lelaki ni.

" cantik nama macam orangnya " okay pipi aku membahang.

" boleh tak saya nak ID kakao talk awak? Boleh kita berkenal lebih mendalam " aku mengeluarkan iPhone 7+ ku dari pocket seluar .

" donghyunxx , awak punya? "

" soonjynnn , saya pergi dulu. Kita sambung dekat kakao nanti. " aku melambai ke arah nya. dia melambai semula dan melemparkan senyuman kepada aku. Tidur lenalah nampaknya aku.

Aku berlari ke arah rakan-rakan ku dan sambung meneroka seluruh Lotte World.

TBC

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TBC

Thankyou so much to Miadeannn sebab berikan idea ini . ❤
Next update after 5 vote muah 😘💜

[✔] Purple • DongHyun •Where stories live. Discover now