13 -

145 29 4
                                    

JinJin's POV

Macam mana pun aku mesti dapatkan donghyun. Aku mesti kena buat sesuatu ni. Em apa kata rancang dengan aunty Kim.

Aku terus ke kereta aku dan menuju ke rumah aunty Kim. Harap-harap dia adalah dekat rumah sorang-sorang. Kalau ada hyejin susah sikit.

Setelah beberapa minit memandu akhirnya sampai juga di rumah aunty Kim. Aku terus menuju ke pintu utama dan mengetuk.

Knock... Knock..

“ siapa tu? ”

“ Jinjin ”

“ ohh bukalah pintu tu tak berkunci pun ” aku menanggalkan kasut dah terus ke ruang tamu berjumpa dengan aunty Kim.

“ hi Aunty! Aunty sihat ? ” mestilah kena tanya khabar nanti kena reject pulak  .

“ sihat je. Kenapa kamu datang ni? ”

“ jinjin datang sebab donghyun. Dia tak layan langsung jinjin ” riak muka aunty Kim agak kecewa.

“ tak payahlah kau nak dekat-dekat dengan adik aku jinjin oi . ” siapa pulaklah manusia yang kacau ni.. Tak guna punya hyejin  .

“ dan lagipun dia tak sukakan kau pun apatah lagi sayang? ” sakitnya hati aku dengan perempuan ni.

“ aunty tolonglah. Jinjin nak sangat dekat donghyun please aunty. Apa yang donghyun nampak yang jinjin keluar dengan seonho tu semua palsu ” aku cuba yakinkan dia.

“ palsu kaki mu lah. Aku sendiri nampak kau cium, peluk masuk Hotel bagai. Amboi ada hati nak dekat adik aku. Baik kau keluar sekarang! ” tak guna. Dia halau aku.

“ hyejin bagilah dia satu lagi peluang ” yes aunty backup.

“ taknak! Hyejin nak terbaik untuk donghyun!  Dan engkau . Keluar sekarang dari rumah aku. ”

“ Aunty tolo-”

“ bodyguard tarik dia keluar dari rumah ni ” dua orang lelaki berbadan tegap menghampiri aku dan mengheret aku keluar dari rumah tersebut .

Setelah aku diheret sampai ke kereta aku. Aku mengeluarkan phone aku dan menghantar message ke seseorang.

jinjincute
Bunuh perempuan tu sekarang.

End POV

“ omma , kenapa omma nak sangat satukan donghyun dengan jinjin? ” hyejin terus bertanya setelah jinjin hilang dari pandangan.

“ sebab dia obses dengan donghyun ” hyejin terus terlompong mendengar jawapan tersebut.

“ obses? Omma kalau orang tu dah obses sangat dia boleh jadi gila tau tak ? Omma nak ke donghyun kahwin dengan orang gila?  Hyejin taknak nanti omma sendiri menyesal dengan perbuatan omma. 100% sekarang ni omma pun menyesal selepas dengar apa yang hyejin cakap tadi . Itu semuanya betul. ”

Puan Kim hanya menundukkan kepala dan tidak mampu bersuara. Ye, memang benar dia amat menyesal .

“ omma dahlah, jangan nangis. Ada lagi perempuan yang lebih baik dari perempuan tu. Hyejin yakin donghyun akan pilih orang yang baik. Jangan risau. ” hyejin memeluk puan Kim.

TBC

maaf sangat-sangat makin lama makin merapu. Hm

 Hm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[✔] Purple • DongHyun •Where stories live. Discover now