Pár héttel később
Vernon bácsiék elvették az összes varázsláshoz kapcsolódó dolgunkat.
De mi voltunk olyan ügyesek Harryvel egy mozgó léc alá rejtettünk pár holmit. Nagyon gyorsan múlik a szünet. Ma éjfélig fent maradunk mivel már itt van a szülinapunk. Délelőtt szokás szerint kint voltunk a szabadba és sétáltunk ide oda. Általába addig maradtunk egy helyen amíg Dudley és a bandája meg nem jelent.-Egy hangot se halljak!- szólt hozzánk "kedvesen" Petúnia néni lámpaoltásnál. -Ok mi tudunk hang nélkül is beszélgetni- üzentem Harry-nek mire kuncogott.
Petúnia néni kiment és mi elkezdtünk beszélgetni telepatikusan. Harry kipróbálta az egyszerű Lumos Maxima varázsigét mire Vernon bácsi többször is benézett, de mi ilyenkor azt tetettük hogy alszunk.
10 perc van éjfélig ami azt jelenti, hogy mindjárt itt a szülinapunk. Halkan össze toltuk az ágyainkat így együtt várhattuk az éjfélt.
Már csak 2 perc. - Harry nagyin örülök, hogy megtudtam van egy bátyám sőt eggyeltalán rokonom- mondtam teljesen őszintén. - Én is nagyon örülök hogy van egy "kis" húgom - mosolygott.
És eljött az éjfél. -Boldog szülinapot - mondtuk suttogva egymásnak. Utoljára megöleltük egymást és mindketten a saját ágyába elaludt.
- Harry, Alison nyissátok ki az ajtót - kiabált Petúnia néni. Ma jön Marge néni egy hétre. Még nem merem, de Harry azt mesélte hogy kibírhatatlan.
Belépett az ajtón és majdnem fellökte Harry-t miközben oda adta neki az esernyőjét. Én szerencsére arrébb tudtam lépni. Marge néni bement és tele puszilta Dudley fejét. -Vernon bácsi légyszíves írd ezt alá nekünk - vettem ki a zsebemből egy papirt ami nem más volt mint az a nyilatkozat amit alá kell irtani és lemehetünk Roxmortsba.-Miaz?- kérdezte mogorván. - Semmi, iskolai dolog - felelte Harry. -Akkor irom alá, ha rendesek lesztek - felelte csalafintán. - Azok leszünk ha ő is- mondta Harry.
- Huh, már az ikertesvéred is itt van?- kérdezte gúnyosan. - Igen - feleltem.
-Nekem ne mond azt hogy igen - mondta mire Harry kezdett megfeszülni a helyén. Hát a nagyobb báttyak már csak ilyenek. - Vigyétek fel Marge bőröndjét - parancsolta Vernon bácsi nekünk.Felváltva vittük - hoztuk a tányérokat. Most pont Harry vitt vissza amikor Marge megszólalt: -Mivel is foglalkozott az apjuk Petúnia?- kérdezte - Nem dolgozott, munka nélküli volt- kezd felidegesíteni -Ó...részeges is volt - oké most lett elég. -Ez hazugság. Apánk nem volt részeges - megfordultam és nem tudtam tartóztatni magam és a pálca nélküli varázslatommal össze törtem a poharat. Össze néztem Harryvel. -Azt hiszem ideje lenne lefeküdnötök - nézett ránk szúrós szemmel Vernon bácsi.
-Hallgass Vernon. Hé te!- mutatott Harry-re. - Szedd fel!- parancsolta és az összetört üveg darabokra mutatott. Harry dühösen kivette a rongyot és oda ment hogy felszedje az üveg darabokat. -Ez nem is az apán múlik, hanem az anyán- magyarázta. -Elég volt, fogja be- üvöltött Harry mire ugranom kellett. Harry mellém sétált én pedig megfogtam a karját és a szemébe néztem.
- Harry nyugi- küldtem neki telepatikusan. Kicsit megrázta a fejet hogy nem. Elég ideges lett. Legutóbb akkor láttam ilyen idegesnek, amikor Malfoy nem hagyott engem békén.
Én is elég ideges letttem és megint nem tudtam uralni a pálca nélküli varázslatomnak.Mintha Harry is tudna mert őt is körül vette az a fura levegő járás ami engem is szokott amikor gyakorolok.
Ekkor láttam hogy engem is körbe vesz ez a valami és Marge néni kezd felpuffadni, mint egy nagy lufi. Egyre nagyobb lett, Dudley már a földön volt és Marge néni kirepült az ablakon. Vernon bácsi kiment utána de a kutya ráharapott a lábára.Ez se zavarta, megfogta Marge kezét és próbálta a földön tartani, de nem nagyon sikerült. Vernon bácsi elengedte Marge kezét és ő ellebegett. Harry megragadta a kezem és felhúzott a szobánkba. Ott elkezdtük bedobálni a cuccainkat a ládáinkba. Mikor készek voltunk elkezdtünk lemenni a lépcsőn, de az alján Vernon bácsi megállított. -Hozzátok le! Azonnal hozzátok le!- kiabált ránk. - Nem megérdemelte azt amit kapott - mondta Harry. -Ááaa!- próbálta megfogni a kezem de hatra léptünk. - El a kezekkel Vernon bácsi - emeltem rá a pálcámat. - Nem mérték itthon varázsolni- mondta remegő hangon. - Tényleg? Próbáld csak ki- mondtam. - Nincs hová mennetek - felelte. - Nem érdekel, akar hol jobb mint itt- mondta a bátyám azzal kimentünk az utcára.
Sötét és hűvös este volt. Hallottuk ahogy Marge néni még kiabál néha. Egészen egy parkig mentünk ahol leültünk egy lámpa alá. Mind ketten dideregtünk. Hátra fordultunk és a játszón a libikóka elkezdett mozogni ugyan úgy mint a hinta. -Ez meg mi?- kérdeztem Harry-t. -Nem tudom - válaszolta őszintén. Ekkor valami reccsent a hátunk mögött. Harryvel egyszerre fordultunk hátra. Egy nagy fekete kutya lépett ki a bokorból. Mindketten előre szegeztük a pálcáinkat.
A kutya elkezdett ugatni ránk mire mi hátra estünk. Ekkor duda szót hallottunk, de nem láttunk semmit. Hittelen egy emeletes busz jelent meg.
- Üdvözlöm önöket a Kóbor Grimbuszon. Ez a busz útfélen rekedt boszorkányok és varázslók számára van fenntartva. A nevem Stan, Stan Shumpike és én leszek az Önök jegykezelője- azzal elrakott egy cetlit. -Miért ültök a földön?- kérdezte lenézve ránk. -Nem direkt csináltuk, elestünk - magyarázkodott Harry. -Aztán miért estetek el?- kérdezte de mi már felálltunk és a busz mögé néztünk ahol nem volt semmi se. - Mit néztek? - nézett oda ahova mi. -Semmit- válaszoltuk unottan egyszerre. -Akkor mire vártok? Száljatok fel- mondta em egyből a lada mert nyúltam ahogy Harry is. -Ne ne, haggyátok csak - mondta azzal elkezdett erőlködni hoyg felrakja a ládáinkat. 2 perc után mindkét láda fent volt a busz végén. -Mennyetek előre - szólt Stan lihegve. Harryvel előre mentünk és leültünk ott egy ágyra. Stan valamit meghúzott azon a valamin ami rajta volt és egy kis cetli jött ki rajta. Átadta Harry-nek és el is rakta. -Hova mentek?- kérdezte Stan. -A foltozott üstbe, Londonba van- mondtam.Sziasztok! Bocs a késésért, de nagyon sokat kellett tanulnom. A következő rész már hamarabb fog jönni! Hogy tetszik a rész borítója? Írjatok meg létszi mert akkor az összes részhez csinálok ilyet. Hamarosan jövök! ❤
YOU ARE READING
A Potter ikrek
FanfictionEz a sztori egy Alison Lily Potter nevű lányról szól aki Harry Potter ikertestvére. Harry 10 percel idősebb Alisonnál. Kövessetek őket a kalandokon!! MINDEN KARAKTER JOGA J.K.ROWLING-É KIVÉVE ALISON! Legjobb eredmények: #3- harry potter 2018. 11...